Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Projekto „Aš myliu Lietuvą“ kūrėjų pozicija dėl Lenkijos draudimo kompanijos „PZU“ kreipimosi

Spaudoje išplatintas vienos didžiausių Lenkijos draudimo kompanijos nusistebėjimas dėl laidos „Aš myliu Lietuvą“ serijos, filmuotos Eišiškėse. Reportaže matyti, kaip realybės šou dalyviai Eišiškėse nukabina nuo namo lentelę, kurioje dviem kalbomis nurodytas gatvės pavadinimas „Vytauto g.“ ir „Witautasa“.
„Aš Myliu Lietuvą“
„Aš Myliu Lietuvą“ / LNK nuotr.

„Šiuo veiksmu nei laidos dalyviai, nei laidos kūrybinė  grupė nesiekė menkinti ar žeisti mūsų valstybėje gyvenančių  kitataučių jausmų. Esame įsitikinę, kad pagarba vieni kitiems yra svarbiausias geranoriškų santykių pagrindas. Lietuvos Lenkijos santykiai turi šimtametes tradicijas ir pasižymi turtingais kultūriniais, ekonominiais mainais, ką šiandien rodo ir sėkminga Lenkijos kapitalo bendrovių investicija Lietuvoje. Tikimės, kad ir kitos laidos serijos iššauks diskusiją apie tikrąjį patriotizmą“, – sako projektą kuriančios kompanijos „Just TV“ atstovas Justinas Milušauskas.

Lietuvos gyvenvietėje lenkiškų gatvių pavadinimų  pakeitimas, pasak pranešimo, vadinamas incidentu.  Laidos „Aš myliu Lietuvą“ rengėjai kategoriškai pareiškia, kad tai nėra incidentas.

„Apie ydingą  dvigubą gatvių žymėjimą ne vieneri metai kalba, rodo ir rašo Lietuvos žiniasklaida, diskutuoja politikai ir valdininkai. Lietuvos įstatymai numato, kad gatvių pavadinimai turi būti rašomi tik lietuvių kalba, tačiau kai kur Rytų Lietuvoje iki šiol kabo dvigubi pavadinimai. Laidos dalyviai, būdami savo valstybės patriotai, padarė tai, ką jau seniai turėjo padaryti vietos valdininkai, ką turėjo padaryti, bet iki šiol nepadarė „lenkiška korta" žaidžiantys politikai. Jauni, savo kraštą mylintys žmonės pasielgė taip, kaip jiems diktavo teisingumo jausmas“, – sako J. Milušauskas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos