Puoselėdama grožį Redita Dominaitytė vadovaujasi Juozo Statkevičiaus patarimu

Jaunatviškumo temos tarp moterų niekad neišsenka, pokalbiuose išvengti jų sunku. O jeigu kalbame apie jaunatviškumą, žinoma, kalbame ir apie odos puoselėjimą. Kuo gyvena žymi teatro ir kino aktorė Redita Dominaitytė?
Redita Dominaitytė
Redita Dominaitytė / Loretos Kondratės nuotr.

Laidoje „Mes pačios“ paklausta apie tai, kokia jos jaunatviškumo paslaptis, moteris net nedvejodama atsako: „Žingeidumas, noras gyventi, būti visur ir visada“.

Jos manymu, prie moters išorinio grožio stipriai prisideda vidinis variklis, kuris Reditą Dominaitytę skatina ir nesustoti mokytis. Rudenį pradėjusi magistro studijas, moteris neslepia, kad prie tokio sprendimo prisidėjo ir noras investuoti į save, kai dėl pandemijos ištuštėjus teatrams atsirado daugiau laisvo laiko, rašoma televizijos pranešime spaudai.

LNK nuotr./Nijolė Pareigytė-Rukaitienė ir Redita Dominaitytė laidoje „Mes pačios“
LNK nuotr./Nijolė Pareigytė-Rukaitienė ir Redita Dominaitytė laidoje „Mes pačios“

Kalbėdama apie veido odos priežiūrą žymi moteris juokiasi, kad iš mamos perimtų veido priežiūros receptų neturi, bet vieną paslaptį jai yra išdavęs garsus Lietuvos dizaineris Juozas Statkevičius.

„Mūsų odai reikia iššūkio, todėl labai gerai tinka ledukai. Šį rudenį pradėsiu savo trečią grūdinimosi sezoną, todėl maudynių pabaigoje visuomet veidą įkišu į šaltą Vilnelės vandenį“, – paslaptį šeštadienį 9 val. per LNK pasirodysiančioje laidoje „Mes pačios“ išduoda Redita Dominaitytė.

Žinoma, kaip teigia ji, po visų šių ritualų reikalinga kosmetika bei kosmetologės parinktos procedūros, bet, svarbiausia, yra iššūkis odai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis