Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

R.Jampolskė apsigynė baigiamąjį darbą: įgijo dizainerės specialybę

Karštas pirmadienis Mariaus Jampolskio žmonai Renatai prasidėjo su dar karštesnėmis naujienomis – jai pavyko apsiginti baigiamąjį darbą. Ir nors diplomu ji oficialiai galės pasidžiaugti tik birželio 30 d., tačiau jau šiandien dalijasi emocijomis po sėkmingo drabužių kolekcijos pristatymo.
Renatos Jampolskės baigiamojo darbo drabužių kolekcija ir šeima
Renatos Jampolskės baigiamojo darbo drabužių kolekcija ir šeima / Monte Melli ir Raimundo Adžgausko nuotr.

Apie apgintą baigiamąjį darbą Vilniaus kolegijos Menų ir kūrybinių technologijų fakultete Renata Jampolskė iš pradžių pasidalijo su draugais socialiniame tinkle. Padėkojusi dėstytojams, savo vyrui ir kitiems prisidėjusiems žmonėms, ji pademonstravo savo kolekciją „Site to site“.

15min pasveikinus ir pasiteiravus, kokias emocijas šiuo metu išgyvena, Renata buvo atvira – jautė didžiulį stresą.

„Geros emocijos, buvo didžiulė streso banga. Džiaugiuosi, nes užsitęsė su tuo bakalauru ne vienerius metus ir ne vienos studijos išbandytos, tai džiaugiuosi, kad pasibaigiau tai, nuo ko pradėjau ir ko labiausiai norėjau. Esu labai laiminga“, – šypsodamasi kalbėjo Renata.

Monte Melli nuotr. /Renata ir Marius Jampolskiai
Monte Melli nuotr. /Renata ir Marius Jampolskiai

Iš viso kolekciją rengė ir bakalauro darbą moteris ruošė 3 mėnesius. Ir per šį laiką galutinis variantas buvo keičiamas kelis kartus.

„Iš tiesų nemažai buvo prakurta, nemažai buvo atmesta. Tikrai įdėjau daug pastangų ir kažkaip dar tie modeliai išsigrynino. Iš pradžių buvo vieni audiniai sugalvoti, paskui kiti pasirinkti, tai užtruko šiek tiek.

Aišku, bakalauro rašymui ir kolekcijos kūrimui per daug laiko nebuvo – 3 mėnesiai. Tai toks tempas tikrai jautėsi. Tačiau pačiu rezultatu esu patenkinta“, – kalbėjo ji.

Renatos Jampolskės baigiamojo darbo kolekcija – galerijoje:

Renata taip pat atskleidžia, kad baigiamojo darbo gynimas vyko nuotoliniu būdu, tad jai tai ir palengvino, ir apsunkino reikalus.

„Vis tiek, kai matai gaminį gyvai yra kur kas lengviau. Tačiau organizuojant fotosesiją pasitelkiau visas pajėgas, išsirinkau fotografą su patirtimi, mergaitė graži demonstravo. Viską apgalvojau, kad geresnį rezultatą pavyktų perteikti per nuotraukas.

Aišku, gaila, kad tie modeliai nepraeina gyvai. Bet iš kitos pusės šiek tiek lengviau, nes nematai į save žiūrinčių akių, dėl ko jauti mažiau streso“, – sako R.Jampolskė.

Raimundo Adžgausko nuotr./Renatos Jampolskės baigiamojo darbo drabužių kolekcija
Raimundo Adžgausko nuotr./Renatos Jampolskės baigiamojo darbo drabužių kolekcija

Pasiteiravus, kodėl savo modeliu pasirinko TV šou „Burbulas“ dalyvavę Gabiją Radžiūnaitę, Renata sako, kad ją pamačius projekte jai iškart ją norėjosi matyti vilkint kolekcijos drabužius.

„Į ją žiūrėjau, tai toks jausmas, kad bet ką ant jos uždėjus, viskas atrodys nuostabiai. Sakiau Mariui, kad noriu, jog ji man padėtų su mano kolekcija, juk tokia graži mergaitė, tai reikia pasiprašyti pagalbos. Labai džiaugiuosi, kad sutiko, ir fotografo buvo išgirta, nes kiekvienoje pozoje gražiai atrodė“, – džiaugiasi Renata.

Tačiau planus apie tai, ką ketina veikti įgijus dizainerės specialybę, Renata padeda į šalį. Dabar ji nori pailsėti ir mėgautis vasara.

Raimundo Adžgausko nuotr./Renatos Jampolskės baigiamojo darbo drabužių kolekcija
Raimundo Adžgausko nuotr./Renatos Jampolskės baigiamojo darbo drabužių kolekcija

„Žinoma, norėčiau savo sukurti, tai tikiuosi, kad išdrįsiu“, – tikisi ji.

Po gynimo Renata kartu su Mariumi kukliai išėjo išgerti kavos, tačiau didesnės šventės neplanuoja.

„O vakare nežinau, gal dukrytę paėmus iš darželio išeisime į miestą vėl pavakarieniauti. Kažkokių didesnių planų nėra“, – 15min kalbėjo Renata.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Reklama
95 metų gimtadienį atšventusi „Astra LT“ į modernius sprendimus investavo kiek daugiau nei 600 tūkst. eurų