R.Ščiogolevaitė – apie Monikos Marijos dainavimą: „Retai užsimerkiu klausydamasi, šiandien aš užsimerkiau“

Šeštadieniais televizijos žiūrovai kviečiami stebėti muzikinį šou „Aš esu muzika“. Dešimt drąsiausių Lietuvos muzikos atlikėjų rungiasi optimizmo nestokojančiame projekte. Antrosios laidos žanras – stadioninis rokas.
Monika Marija ir Rūta Ščiogolevaitė
Monika Marija ir Rūta Ščiogolevaitė / D.Umbraso LRT nuotr.

Nuolatinių ekspertų vietas užima garsiausias Lietuvos muzikos žurnalistas, LRT popmuzikos vyr. redaktorius, radijo laidų vedėjas Ramūnas Zilnys ir ypatingo vokalo savininkė, viena žavingiausių šalies atlikėjų Rūta Ščiogolevaitė. Laidos svečias – dainininkas-legenda, roko grupės „Rojaus tūzai“ lyderis Povilas Meškėla.

D.Umbraso nuotr./Projekto „Aš esu muzika“ komisijos nariai
D.Umbraso nuotr./Projekto „Aš esu muzika“ komisijos nariai

Galingam žanrui atsakingai ruošėsi atlikėja Monika Marija Paulauskaitė. Projekto dalyvė įsitikinusi, kad svarbiausia yra įsijausti į vaidmenį tarsi būtumei prieš minią žmonių, didžiulį stadioną. „Šios laidos dainos – visiems iki kraujo pažįstamos, mylimos ir keliančios sentimentus. Nesumeluosiu sakydama, kad Lietuvos atlikėjai nėra patyrę tokio malonumo ir euforijos kaip „Bon Jovi“, „Roxette“ ar panašiai. Nedainavome tokiuose stadionuose, tačiau galime apie tai pasvajoti. Norint kokybiškai pasiruošti tokiam pasirodymui, reikia užsimerkti ir įsivaizduoti“, – šypsojosi talentinga atlikėja.

Monika Marija įsitikinusi – nesvarbu, ar dainuoji keliems žmonėms, ar tūkstantinei tavęs klausančiai miniai, tai yra vis tiek tas pats geras jausmas. „Kai matai tas akis ir tai, kad muzika atneša begalinį atsipalaidavimą ir džiaugsmą, esmė ne skaičiuose, o pojūtyje. „Įsivaizdavau save daugelyje profesijų, ne vien tik muzika man patiko. Ko gero, nė viena profesija neatneštų tiek jausmo“, – sakė Monika Marija.

D.Umbraso nuotr./Monika Marija
D.Umbraso nuotr./Monika Marija

Scenoje „Aš esu muzika“ dalyvė atliks grupės „Roxette“ hitą „Listen to Your Heart“. Tai viena iš tų dainų, kurias Monika Marija išgirdo vaikystėje. „Labai džiaugiuosi, kad projekte dainuoju kūrinius, kurie yra mano širdyje. Nežinau kodėl, bet labai sieju save ir savo mąstymą su senąja muzika. Man ji yra kur kas arčiau širdies. Klausau automobilyje važiuodama ir man eina šiurpuliukai. Labai retai taip jaučiuosi klausydama šiuolaikinę muziką“, – tikino populiari dainininkė.

D.Umbraso nuotr./Deivis
D.Umbraso nuotr./Deivis

Atlikėjai imponuoja tekstai ir tai, kad dainos nebūdavo „išvalytos“, sutvarkytos, perfekcionistiškai išgražintos, gali girdėti vokalisto balsą, skambančius instrumentus. „Man tai yra gražiausias dalykas, nes muzika ir yra apie tai. Lipdama į sceną bandysiu įsivaizduoti, kad dainuoju didelei miniai žmonių. Gal nereikės labai stipriai įsivaizduoti, nes juk taip ir yra. Klausytojai yra ne fiziškai su mumis, tačiau užsidegimas ir jaudulys yra toks pats“, – sakė Monika Marija.

D.Umbraso nuotr./Projekto „Aš esu muzika“ vedėjai
D.Umbraso nuotr./Projekto „Aš esu muzika“ vedėjai

Tai, kad atlikėja yra apdovanota talentu ir nuostabiu balsu, tikins visi trys ekspertai. „Esu seniai įsimylėjęs tavo balsą, bet taip, kaip jis skambėjo šį vakarą, beveik susigraudinau. Daina buvo sudainuota fantastiškai, labai jautriai ir gražiai“, – pagyras žerė R.Zilnys.

„Klausiausi ir žavėjausi kiekviena fraze. Ne kiekvienas gali taip padainuoti kaip tu. Tavo atlikimas man visada yra toks malonumas... Aš retai kada užsimerkiu klausydamasi, šiandien aš užsimerkiau. Norėjosi visiškai panirti į tavo dainavimą. Sveikinu ir džiaugiuosi, kad galiu tavęs klausytis kiekvieną savaitę“, – po pasirodymo kalbėjo R.Ščiogolevaitė.

„Aš esu muzika“ – šeštadieniais, 21 val. per LRT.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis