Raisa Šarkienė pasipiktinusi: Radžiui dar ne laikas ieškoti žmonos

Naujajame aistrų ir meilės kupiname LNK televizijos sezone auksu žiba realybės šou „Radži ieško žmonos“. Čia jau rikiuojasi šimtas būsimųjų nuotakų, pretendenčių į Radži širdį.
Raisa Šarkienė teisme
Raisa Šarkienė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Tačiau karščiausia Radži gerbėja vilnietė Raisa Šarkienė kategoriška: ji mano, kad Radžiui dar ne laikas vesti. „Jis – vos 25 metų berniukas. Ir galvą ant pečių nešioja. Nesąmonė būtų jam vesti. Kam jam ta žmona, kam tie vaikai? Reikia žmogui dirbti, koncertuoti, išsilakstyti, o ne vaikus čiūčiuoti“, – piktinasi Raisa.

Ir čia pat ieško pritarimo: „Ar ne tiesą Šarkienė sako?“ Pasak Radži gerbėjos, ji pati turi du sūnus – 25 ir 29 metų, bet ir jiems pataria dar palakstyti. „Čigonai veda ir penkiolikos, ir  dvylikos, bet Radži – lietuviškas čigonas. Jam ir mama pasakytų – vaikeli, dar per anksti“, – mano Šarkienė.

Viganto Ovadnevo nuotr./Radžis Aleksandrovičius
Viganto Ovadnevo nuotr./Radžis Aleksandrovičius

Ji rekomenduoja Radžiui palaukti bent iki 30-ies. „Juk jam ir mokslus reikėtų baigti“, –  primena Raisa. Pasak jos, Radžiui į žmonas reikėtų protingos moters ir vaikų mamos, supratingos, kuri galėtų vyrą ir palinksminti, ir paglostyti.
Labiausiai, pasak Šarkienės, Radžiui reikėtų saugotis ilgakojų gražuolių. „Visos Radži nori, net į televiziją eina. Juk normalių vyrų nėra, visi į užsienį išvažiavę“.   Pati realybės šou Raisa nedalyvautų. „Pats vyras pas mane ateis, kai bus laikas“, - sako jau septynis vyrus turėjusi karščiausia Radži gerbėja Raisa Šarkienė.

Kad ir ką kalbėtų Šarkienė, jos Radži ir toliau gundo moteris aukso rūmais, pieno voniomis ir gėlių jūromis. LNK puslapyje paskelbtoje atrankoje į Radži širdį užsiregistravo jau šimtas merginų. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis