Išskirtiniais akiniais pasipuošę modeliai demonstravo Juozo Statkevičiaus drabužių kolekciją

Ketvirtadienio vakarą sostinės Gedimino prospekte įsikūrusioje optikoje šurmuliavo prabangą ir madą mėgstantys žmonės. Čia buvo pristatyta išskirtinių rankų darbo akinių kolekcija, o dizaineris Juozas Statkevičius juos priderino prie savo kurtų drabužių.
Juozas Statkevičius su kolekcijos modeliais
Juozas Statkevičius su kolekcijos modeliais / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

J.Statkevičiaus modeliai susirinkusiems svečiams demonstravo jo kurtą drabužių kolekciją ir nišinių prancūzų bei japonų prekinių ženklų naujausias akinių rėmelių ir saulės akinių kolekcijas.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./ Akinių pristatymo akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./ Akinių pristatymo akimirka

Dizaineris pademonstravo du vasariškus vyriškų drabužių ir akinių derinius bei keturis moteriškus derinius.

Susirinkę svečiai po kolekcijos pristatymo išvydo ir patį J.Statkevičių, kuriam negailėjo garsių aplodismentų.

Prabangos mylėtojai pirmieji išvydo daugiau nei 500 išskirtinių akinių, kurie po šio pristatymo vakarėlio keliaus į kitus Lietuvos miestus.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./ Akinių pristatymo akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./ Akinių pristatymo akimirka

Į vakarėlį atvyko ir rankinių dizainerė Aušra Haglund. Žmonės.lt ji teigė, kad akinius išsirinkti yra ypač sunkus ir daug laiko reikalaujantis darbas, tačiau tokie pristatymai padeda bent jau orientuotis madoje.

„Man tai užtrunka kur kas ilgiau nei nusipirkti apatinį trikotažą. Akiniai yra žmogaus vizitinė kortelė. Juos renkantis reikia turėti gerą patarėją, kuris ne tik pasakytų, kad tau tinka ar netinka akiniai, bet atitaikytų atstumą ir kitus niuansus. Žmogus, kuris nešioja akinius kiekvieną dieną, turėtų suprasti, kad jie atspindi tą žmogų, todėl tai nėra tik regėjimo gerinimo priemonė“, – pasakojo A.Haglund.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis