Reakcijomis į „The Roop“ pasirodymą net užsienyje išgarsėjęs Munis: „Viskas kilo iš vidinio pykčio“

„Eurovizijos“ ažiotažas Lietuvoje jau tęsiasi apie metus, o vienas šio židinio kurstytojų – „Youtube“ kanale „Munio“ vardu žinomas Marius Pocevičius, arba kaip pats prisistato – Mario Poccelini. Vyrui tiek praeitais, tiek šiais metais komiškai sureagavus į „The Roop“ pasirodymą, jo reakcijos apskriejo visą pasaulį. Ką prajuokino nuoširdumas, ką – prasta anglų kalba, o kas liko „patrolintas“ kūrėjo. Kaip į tai reagavo pats Marius, ir kalbamės šiame interviu.
Marius Pocevičius, „The Roop“
Marius Pocevičius, „The Roop“ / Stopkadras, E.Blaževič ir Mariaus Černuševičiaus nuotr.

Pirmoji Munio reakcija į „The Roop“ pasirodymą internetą apskriejo dar prieš metus. Tuomet „youtuber’is“ pirmą sykį sekėjus nustebino kitokio žanro turiniu – reakcija į eurovizinį pasirodymą. Marius pasakoja „Euroviziją“ stebėjęs dar mokyklos laikais, tačiau laikui bėgant susidomėjimas konkursu tiesiog išnykęs.

Vis dėlto būtent prieš metus nuomonė pasikeitė – turinio kūrėją tiesiog pagavo nacionalinės atrankos. „Kai išgirdau „The Roop“ „On fire“, patikėjau, kad galbūt taip mes pirmą sykį laimėsime konkursą arba bent jau pateksime į geriausiųjų trejetuką.

Tais metais labai įsitraukiau, žiūrėjau visas atrankas, pradėjau domėtis Vaidotu, jo praeitimi, atsiminiau, kad jis buvo Milanno, skaičiau jo interviu. Mane labai įkvėpė jo istorija“, – sako M.Pocevičius.

Pirmoji Mariaus reakcija į „The Roop“ pasirodymą:

VIDEO: Eurovision 2020 Reaction Video | Lithuania | The Roop - On Fire

Benaršydamas internete naujasis „The Roop“ gerbėjas netrukus atradęs nišą, kuri jam pasirodė kontroversiška. Tai – ypač Lietuvoje populiarūs užsieniečių reakcijų vaizdo įrašai.

„Čia gal manyje užvirė vidinis pyktis: kas per ekspertai, kas per jų kuriamas turinys?“ – visų pirma sau klausimą uždavė Munis.

Panašu, kad Mariaus mintys materializavosi. Netrukus jis pats nusprendė susukti savo reakcijos klipą tam, kad pasijuoktų, kaip pats sako, iš žmonių, kurie tiesiog „reaguoja į vaizdo įrašus“.

Mariaus Černuševičiaus nuotr./Marius Pocevičius
Mariaus Černuševičiaus nuotr./Marius Pocevičius

„Tai buvo parodija to, kad štai, aš ekspertas, suprantu apie muziką, apie viską turiu savo nuomonę. Jeigu neturi talentų, gali reaguoti į kitų žmonių kūrybą.

Lietuvoje šis žanras labai populiarus – kad užsienietis kažką gero apie mus pasakė, tai mums atrodo kažkas tokio. Visiems aišku, kad gera daina, bet va, kai pasakė užsienietis, kuris turi 7 tūkst. sekėjų, tai jau išvis super nuomonė“, – sako M.Pocevičius.

Mariaus reakcija į grupės „Little Big“ pasirodymą:

VIDEO: Eurovision 2020 Reaction Video | Russia | Little Big - Uno

Anglų kalbos žinios – nesuvaidintos

Bene labiausiai daugelį prajuokino prasta turinio kūrėjo anglų kalba. Kartkartėmis nerasdamas tinkamo žodžio vyras įterpdavo garsus ar keistai skambančius pusiau lietuviškus žodžius, kad reakcijos į „The Roop“ pasirodymą būtų kuo emocingesnės.

„Prasta anglų kalba nebuvo daroma specialiai, mano anglų kalbos žinios yra ribotos. Neturiu daug kalbėjimo praktikos, tad bandant greitai dėstyti mintis, bandant dar įmesti vieną kitą pajuokavimą, išeina būtent taip. Aišku, tas netobulumas gal kiek šaržuojamas, kad žmonės daugiau juoktųsi iš pačios reakcijos“, – paaiškina kūrėjas.

Antroji Mariaus reakcija į „The Roop“ pasirodymą:

VIDEO: Eurovision 2021 Reaction Video | Lithuania | The Roop - Discoteque

Dabar, užsiauginęs nemažą auditoriją iš užsienio, ypač iš Didžiosios Britanijos, vyras sako nelabai gerai žinantis, ką su ja daryti. Juk visas kitas jo kuriamas turinys skirtas būtent lietuviams.

„Tikrai nesitikėjau tiek užsieniečių reakcijų. Į antrą dainą tiek užsieniečių nereaguoja, bet su pirmąja daina buvo reakcijų bumas. Bet lūkesčių tikrai neturėjau, ypač kalbant apie užsieniečius. Man iš tiesų net nėra naudinga turėti prenumeratorių užsieniečių, nes aš kuriu lietuvišką turinį“, – prisipažįsta Marius.

Visgi iš dalies misija įvykdyta – „youtuber’is“ džiaugiasi „patrolinęs“ tuos, kuriems vaizdo įrašai ir buvo skirti – į kitų turinį reaguojantiems ir jokios pridėtinės vertės nekuriantiems „youtuber’iams“. „Tikiuosi, kad jie čia save pamatė“, – juokiasi Marius.

Tiesa, tarp daugiausia teigiamų reakcijų komentaruose pasitaikė ir pykčio protrūkių. Humoro kampo nesupratusi dalis žiūrovų stebėjosi, kaip štai toks žmogus surinko daug peržiūrų. „Kas per idiotas, angliškai stebėjosi kai kurie žiūrovai. Bet man dėl to nė kiek neskaudu, tegu žmonės priima taip, kaip jie patys supranta“, – sako Marius.

Mariaus reakciją į savo reakciją:

VIDEO: Reaction To Reaction Video | Eurovision 2021 | National Final Performance

Nors M.Pocevičius pasakoja sulaukęs daugiau prašymų kurti turinį anglų kalba, ypač apie tai, kas susiję su „Eurovizija“, kol kas jis nusprendęs tokios iniciatyvos nesiimti. Taip, mintys apie atskirą „Youtube“ kanalą, skirtą vien reakcijų vaizdo įrašams, sukosi galvoje, tačiau po ilgų pamintijimų jis nusprendęs, kad to imtis neverta.

„Nemanau, kad tęsiu tokių vaizdo įrašų seriją, nes kitaip tapsiu tuo, ką parodijuoju. Turbūt tada reikėtų kurti turinį kas metus apie lietuvių finalininkus. Galbūt čia tiesiog buvo mano palaikymas „The Roop“ grupei.

Nors viskas kilo iš nuoširdaus palaikymo, nežinau, kiek tai padeda jiems, bet jeigu ir kitais metais jie vėl dalyvautų, irgi reaguočiau – nesvarbu, ar laimėtų, ar ne, – prisipažįsta kūrėjas. – Tikiuosi, kad „The Roop“ mane supranta.“

Šiuo metu stato filmą apie „influencerius“

Pastaruoju metu Mariaus veikla „Youtube“ yra kur kas retesnė, tačiau tam yra rimta priežastis. Vyras prisipažįsta, kad iš „Youtube“ kuriamo turinio gauna labai nedaug pajamų, nes dažniausia tūkstantis peržiūrų atneša apie vieną eurą.

O, tarkim, jo reakcija į „The Roop“ pasirodymą nebuvo pripažinta kaip tinkama reklamai, nes buvo panaudota per daug muzikinio takelio, todėl už tai pinigų jis išvis neuždirbęs.

Mariaus Černuševičiaus nuotr./Marius Pocevičius
Mariaus Černuševičiaus nuotr./Marius Pocevičius

Tačiau, kad pragyventų, jis tęsia savo ambicingus darbus su kinu. Štai vasarą Marius nufilmavęs ilgametražį filmą. Tai – lietuviška romantinė komedija, kurios montavimo darbai kaip tik dabar ir vyksta.

„Tas filmas gana mažo biudžeto, bet mums pavyko surinkti visai žinomų žmonių komandą. Aišku, mums šiek tiek sukliudė pandemija, kad premjera pasirodytų anksčiau. Filmas, kurį kuriame, yra apie meilę ir influencerius“, – atskleidžia pašnekovas.

Anot Mariaus, kitais metais pasirodysiantis filmas daugiau suksis apie jo miestelį, tačiau daugiau detalių jis kol kas negalintis atskleisti.

„Laukiu, kada galėsiu apie tai papasakoti plačiau“, – pokalbį užbaigia pašnekovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis