Nurodoma, kad laidos epizodas, kurio metu „Aš myliu Lietuvą“ dalyviai nuėmė lenkišką gatvės pavadinimo lentelę nuo namo Eišiškėse, nesiderina su kompanijos politika.
„Aš myliu Lietuvą“ pasuko netinkama ir neraminančia kryptimi, kuri žeidė lenkų jausmus ir buvo nesuderinama su vertybėmis, kuriomis vadovaujasi „Reserved“. Dėl šios situacijos lietuviška bendrovė LPP, valdanti „Reserved“ prekės ženklą Lietuvoje, veda derybas su realybės šou prodiusuojančia kompanija, kurių tikslas – nedelsiant nutraukti rėmimo sutartį“, – rašoma „Reserved“ pranešime, kurį cituoja Delfi.lt.
Didysis šurmulys ir rėmėjų nuostaba kilo tuomet, kai Lenkijos spaudoje kilo pasipiktinimas, jog kita lenkiško kapitalo įmonė – draudimo bendrovė „PZU Lietuva“, remia šou, kuriame nuo namų draskomos gatvių pavadinimų lentelės su lenkiškais užrašais. Tiesa, vėliau „PZU Lietuva“ paprašė televizijos atstovus pasiaiškinti, o po to nurodė, kad bendradarbiavimas su „Aš myliu Lietuvą“ kūrėjais nutrūko natūraliai, mat parama – draudimo paslaugos – buvo teikiama tik filmavimų metu, o šie jau baigėsi.
15min.lt jau rašė, kad dėl „Aš myliu Lietuvą“ šou turinio piktinasi ir interneto komentatoriai. Jų teigimu, laida, kuri turėtų ugdyti patriotiškumą ir meilę tėvynei, rodo nuolatinius realybės šou dalyvių konfliktus, santykių aiškinimąsi, kas visai neatitinka projekto pavadinimo ir idėjos.