Reda Mauricienė pravėrė naujų namų duris: pasakė, kodėl net tualeto šepečio laukė 4 mėnesius

Grožio srities specialistė Reda Mauricienė prieš pusę metų įgyvendino vieną iš savo pagrindinių tikslų – persikėlė į naujus namus. Džiugių permainų laikotarpiu gyvenanti moteris pravėrė namų duris ir pasakė, su kokiais iššūkiais susidūrė.
Reda Mauricienė su vyru
Reda Mauricienė su vyru / Asmeninio archyvo nuotr.

Klaipėdoje gyvenimą kurianti grožio specialistė Reda Mauricienė socialiniuose tinkluose pasidalijo vaizdo įrašu, kuriame sekėjams parodė, kaip atrodė jos įsigyti namai prieš remontą ir po jo.

Žinoma moteris vaizdo įraše aprodė svetainę, vaikų ir darbo kambarius, miegamąjį bei virtuvę. Ji neslėpė, kad svajonių namų įsirengimas reikalavo daug laiko ir streso, tačiau gautu rezultatu liko patenkinta. Įrašu Reda sutiko pasidalinti su Žmonės.lt skaitytojais.

Žmonės.lt susisiekus su R.Mauriciene ji sakė, kad namų įsirengimą labai apsunkino tai, kad šiuo metu itin sunku rasti atsakingus meistrus.

„Sunkiausia yra rasti atsakingus meistrus. Tikrai sunku rasti žmones, kurie į objektą žiūrį kaip į savo namus ir vertina, o ne vaikšto daužydami sienas.

Teko net keisti baldininkus ir remontas užtruko 8 mėnesiais ilgiau nei buvo planuota“, – sakė Reda.

Organizatorių nuotr./Reda Mauricienė
Organizatorių nuotr./Reda Mauricienė

Grožio srities specialistę nustebino ir kitas dalykas. Pasirodo, kad norint sukurti prabangiai atrodantį dizainą, kiekvieno daikto reikia laukti mėnesių mėnesius.

„Sunku ir su brangesnio segmento prekėmis. Visko reikia laukti… Wc, dušai, šiukšlinės ir maišytuvai keliauja net iki 4 mėnesius! Visa tai labai lėtina įsirengimo eiga, bet rezultatas vertas visko. Gyvename ir džiaugiamės. Su vyru tikrai įdėjome savo širdis“, – Žmonės.lt atviravo Reda Mauricienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis