Reklaminio veido atrankoje – R.Petrauskytės išpažintis: apie pirmosios santuokos griūtį ir kovą su bulimija

Sekmadienį gražios ir drąsios moterys rinkosi Klaipėdoje, mediniame buriniame laive įrengtame restorane „Meridianas“, kur vyko lietuvių ir švedų sukurto geriamo preparato reklaminio veido atranka. Viena iš komisijos narių tapusi grupės „Man-go“ lyderė Rima atvirauja, jog moters grožis atsispindi jos laimėje, kurią, deja, tarp gyvenimo siųstų iššūkių, kartais lengva pamesti.
Rima Petrauskytė
Rima Petrauskytė / tomasfoto.lt nuotr.

Klaipėdoje vykusiame renginyje buvo pakviesta dalyvauti daugiau nei 20 moterų. Į ne pirmus metus organizuojamas atrankas kaskart susirenka įvairiausio amžiaus, profesijų ir gyvenimo patirčių turinčios dalyvės: nuo ką tik studijas pabaigusių grožio specialisčių, iki Lotynų Amerikos šokių dievinančių močiučių.

Šių metų atrankų ciklo pagrindinė tema – stipri moteris, drąsiai keliaujanti per gyvenimo vingius ir ryžtingai ieškanti išeičių visose gyvenimo situacijose. Todėl neatsitiktinai pasirinkta ir simboliškai su kelione susijusi renginio vieta – laive esantis restoranas „Meridianas“. Kauno atrankos etapas vyko Kauno oro uoste, o štai kur vyks finalinė atranka Vilniuje, vis dar laikoma paslaptyje, tačiau vieta taip pat bus itin nestandartinė.

Reklaminio veido atranka – galerijoje:

Klaipėdoje vykusiame antrajame reklaminio veido atrankos etape komisijos kėdes užėmė dainininkė Violeta Tarasovienė, „FenoQ Tricollagen“ kūrėja Lina Jakimavičienė bei grupės „Man-go“ narės Rima ir Gabija. Retai viešumoje matoma dainininkė Rima Petrauskytė-Paulauskienė pasakoja, jog išgyvenusi skaudžią pirmosios santuokos griūtį, suprato, kad laimę moteris susikurti gali tik pati, o gyvenimo mesti iššūkiai išmoko ištvermės ir stiprybės.

„Graži moteris man yra ta, kuri žino savo laimės formulę ir ja vadovaujasi. Išties, reikia daug drąsos nepasiduoti stereotipams, reikia proto išlikti nepriklausomai, reikia moteriško gebėjimo apjungti meilę, intuiciją ir stiprybę. Man gyvenime, matyt, kaip ir kiekvienai, yra tekę patirti įvairiausių sunkumų. Vienas jų – pirmosios santuokos griūtis.

Tada teko panaudoti visą turimą stiprybę, kad atsitiesčiau ir auginčiau dukrą. Net nebūčiau pagalvojusi, kad galiu būti tokia stipri ir tuo pačiu laiminga, sugebėjusi įveikti tuometinius sunkumus. O stiprybės buvimą absoliučiai įtakojo pirmagimė dukra ir motiniška meilė“, – pasakoja Rima.

tomasfoto.lt nuotr./Lietuvių ir švedų sukurto geriamo preparato reklaminio veido atranka
tomasfoto.lt nuotr./Lietuvių ir švedų sukurto geriamo preparato reklaminio veido atranka

Neseniai Rima viešai prabilo ir apie nelengvą kovą su nervine bulimija. Šia liga moteris susirgo būdama 25-erių, kuomet gyvenimo ritmas buvo įtemptas, dėl nuolatinių koncertų ir repeticijų nelikdavo laiko sau. Rimai prireikė nemažai laiko, kol ji išdrįso praverti gydytojo kabineto duris.

„Sunkiai išgyventi valgymo sutrikimai suformavo poreikį išlikti fiziškai ir psichologiškai kuo sveikesnei. Viskas mūsų organizme veikia kompleksiškai – nuotaika, mintys, fizinė organizmo būklė sudaro visą visumą. Todėl visiškai nevartoju alkoholio, nikotino, vengiu saldumynų, stengiuosi kuo daugiau judėti ir išlaikyti vidinę ramybę“, – apie įveiktos ligos paskatintus gyvenimo pokyčius pasakoja Rima.

Atsitiesusi po sunkių išbandymų, grupės „Man-go“ lyderė dar labiau suprato meilės sau vertę. Visgi, kaip pasakoja pati Rima, to tenka mokytis ir kasdien ieškoti rakto į meilę, slypinčio kiekvieno žmogaus viduje.

tomasfoto.lt nuotr./Lietuvių ir švedų sukurto geriamo preparato reklaminio veido atranka
tomasfoto.lt nuotr./Lietuvių ir švedų sukurto geriamo preparato reklaminio veido atranka

„Mano kartos žmonėms yra labai sunku pamilti ir mylėti save, nes to nebuvo perduota mums iš tėvų, nes mūsų tėvai to negavo. Meilės sau aš mokausi kiekvieną dieną ir tai yra nuostabus procesas, labai lengvai apčiuopiamas, priimant bet kokius sprendimus. Netgi labai paprasta sugrupuoti priimtus sprendimus bei atliekamus kasdienius veiksmus į tuos, kurie paremti meile sau ir į tuos, kuriais mes save tarsi baudžiame už savo „netobulumą“.

Pamilti save, ko gero, labiausiai padeda meilė savo kažkur giliai viduje tūnančiam vaikui. Jeigu meilė žmogų turėtų pradėti lydėti nuo pat gimimo iki dabar, tai šias spragas ir reikėtų pradėti užpildyti atsigręžiant į save vaikystėje“, – atvirauja moteris.

Šiandien Rima – mylinti dviejų dukrų mama ir mylima žmona. Antroji santuoka pakreipė moters gyvenimą visai nauja vaga, kuri padrąsino sugrįžti ir į muzikinę sceną. Tačiau kuomet namuose zuja atžalos, o dienotvarkė kupina naujų projektų – rasti laiko sau nelengva.

„Manau, kaip ir kiekvienai moteriai, gyvenančiai šeimoje, laiko sau lieka tikrai mažai. Ypatingai kuomet yra maži vaikai. Esu ne tik dirbanti mama, bet ir žmona, puikiai suvokiu bei prisiimu visos šeimos apjungiančio asmens vaidmenį. Mažajai dukrai pradėjus lankyti darželį, pradedu atrasti šiek tiek laisvo laiko sau. Vien pabuvimas ramybėje ir tyloje man jau yra dovana“, – šypsosi Rima.

tomasfoto.lt nuotr./Lietuvių ir švedų sukurto geriamo preparato reklaminio veido atranka
tomasfoto.lt nuotr./Lietuvių ir švedų sukurto geriamo preparato reklaminio veido atranka

Didelio susidomėjimo sulaukusios „FenoQ Tricollagen“ reklaminio veido atrankos kasmet suburia bendramintes moteris, o užsimezgusios draugystės tęsiasi net ir už renginio sienų. Renginio organizatoriai įsitikinę – kiekvienos mūsų kelionė per gyvenimą kartais pažeria galybę išbandymų, tačiau ragina nepamiršti, jog nėra padėčių be išeičių ir linki kiekvienai per gyvenimą keliauti užtikrintu žingsniu.

„Moterys puikiai supranta, kaip svarbu yra sveikata, rūpinimasis savimi ir gera savijauta. Prie to prisideda ir mūsų kurti trikolageno produktai, kurie pirmiausia yra sveikatinimo priemonės, o kai moteris sveika – ir oda, plaukai bei nagai yra natūraliai sveiki, žvilgantys, stiprūs ir gražūs.

Pirmasis šių metų renginys vyko Kauno oro uoste, šiandien esame legendomis apipintame laive. Šios nestandartinės vietos lai primena moterims, jog kiekviena kelionė yra kelias į save. Atraskite save, mylėkite save ir puoselėkite ne tik išorinį, bet ir vidinį savo grožį“, – įkvepiančiai kalbėjo projekto organizatorė L.Jakimavičienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis