„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Reperė Nicki Minaj tapo naujosios „Roberto Cavalli“ kolekcijos reklaminiu veidu

Reperė Nicki Minaj tapo naujuoju mados namų „Roberto Cavalli“ reklaminiu veidu.
Nicki Minaj
Nicki Minaj / „Roberto Cavalli“ (Francesco Carrozzini) nuotr.

32 metų hiphopo žvaigždė reklamuos 2015 metų pavasario ir vasaros kolekciją, reklaminėje kampanijoje ją įamžino mados fotografas ir dainininkės Lanos Del Rey vaikinas Francesco Carrozzini.

Ketvirtadienį skelbdamas šias naujienas dizaineris Roberto Cavalli sakė: „Pasirinkau Nicki Minaj, nes ji įkūnija gyvą ir modernų Cavalli moters moteriškumą“.

„Pastaraisiais metais pripratome prie moterų, kukliai pasipuošusių drabužiais, kurie slepia jų kūno formas. Su šia kampanija norėjau pasiųsti įtaigią kontrtendencijos žinią“, – sakė dizaineris.

„Norėjau geismingos moters, kuri supranta savo kūną, kuri ne bijo pademonstruoti savo linkius, o veikiau paverčia juos stiprybe“, – pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs