Nuotraukas, kuriose S.Combso sūnus reklamuoja tėčio kurtus drabužius, galite pamatyti paspaudę čia.
42-ejų reperis, norėdamas surasti tinkamiausią reklaminį veidą, anksčiau yra skelbęs paiešką, kuomet pamėginti tapti „Sean John Boys“ modeliu galėjo kiekvienas JAV gyvenantis paauglys. Tačiau naujausiai pavasario–vasaros kolekcijai S.Combsas toli nebesižvalgė – nutarė, kad šįkart drabužius reklamuos jo paties sūnus, 14-metis Christianas. Anksčiau S.Combso kolekcijas yra reklamavę ir jo kolegos reperiai Nelly bei Busta Rhymesas.
Christiano motina yra ilgametė S.Combso draugė Kim Porter. Atlikėjas be sūnaus Cristiano turi dar keturis vaikus: 19-metį Justiną (motina – S.Combso mokyklos laikų meilė dizainerė Misa Hylton-Brim), šešerių dvynukes D'Lila Star ir Jessie James (motina – K.Porter), bei dukrelę Chance (motina – Sarah Chapman).
Pirmą kolekciją S.Combsas sukūrė dar 1998-aisiais, nuo tada iš sportinio stiliaus laisvalaikio drabužių jis uždirbo apie 100 mln. JAV dolerių. Šiuo metu jau yra kuriamos ir kolekcijos vyrams, moterims, speciali aksesuarų linija, kvepalai. Prekių kainos svyruoja nuo 20 iki 350 JAV dolerių. Jo kolekcijose jau yra nebe tik sportiniai drabužiai, bet ir prabangūs kostiumai.
Praėjusį pavasarį S.Combsas pasirašė sutartį su gigantu „Macy's“, kuris įgijo teisę prekiauti atlikėjo kurtais drabužiais savo internetinėje parduotuvėje ir daugiau kaip 400 parduotuvių visoje Amerikoje. Bendradarbiauti su „Macy's“ S.Combsas pradėjo būdamas vos 16-os, tiesa, tada jis tik dirbo marškinių ir kaklaraiščių pardavėju, o štai dabar šis tinklas prekiauja jo paties kurtais drabužiais.
Sukūręs didžiulę imperiją, S.Combsas tapo vienu turtingiausių pasaulio hiphopo atlikėjų pasaulyje. Naujausiame „Forbes“ reitinge jo turtas įvertintas 550 mln. JAV dolerių, o jo didžiausio konkurento Jay-Z – 460 mln. JAV dolerių.
„Scanpix“ nuotr./Seanas Combsas su sūnumis Christianu, Justinu ir įsūniu Quincy |