„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Rimantė Kulvinskytė: Braškės pravardė atsispindi ir vaikino dovanotuose auskaruose

LNK laidos „Dainuok, jei gali“ vedėja Rimantė Kulvinskytė anksčiau žiūrovams buvo pažįstama kaip vienos telekomunikacijų bendrovės reklamos herojė Braškė. Nors tie laikai ir praėjo, 26-erių mergina vis dar mėgsta šią uogą ir pravardės neišsižada.
Rimantė Kulvinskytė su draugu Povilu Miškiniu-Eidukoniu
Rimantė Kulvinskytė su draugu Povilu Miškiniu-Eidukoniu / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Žurnalo „Žmonės“ išleistoje knygoje „Gamink su manimi“ savo „braškiniais“ receptais pasidalijusi R.Kulvinskytė ir į receptų rinkinio pristatymo vakarėlį atkeliavo su Braškės atributika. Į akis krito merginos ausis papuošę auskarai, primenantys saldžias braškes. Rimantę atlydėjęs mylimasis Povilas Miškinis-Eidukonis prasitarė, kad papuošalas – jo dovana.

„Tai – Povilo dovana. Man labai skanu. Braškė – pirmoji pravardė, kurią turėjau gyvenime. Nuo pat vaikystės norėjau turėti pravardę, bet vis nepavyko. Braškės vardas man yra labai artimas ir aš jo tikrai nesikratau. Juk jei ne Braškė – manęs čia nebūtų. Tai juk labai skani uoga! Aš pati tokią pravardę išsirinkau, o auskarai praskaidrina nuotaiką žiemą“, – 15min.lt sakė R.Kulvinskytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų