Rimvydas Širvinskas-Makalius apie žodžius, išgirstus verslo pradžioje: „Tu esi niekas“

„Kas čia jis toks, jis yra niekas. Mes esam viskas, o tu esi niekas, supranti?“, apie komentarus, kuriuos išgirdo verslo pradžioje, pasakojo 32-ejų verslininkas Rimvydas Širvinskas-Makalius.
Rimvydas Širvinskas-Makalius
Rimvydas Širvinskas-Makalius / LNK nuotr.

Rimvydas – įkvepiantis pavyzdys kaip pomėgį paversti klestinčiu verslu. Jis vadovauja vienai didžiausių keliones organizuojančių kompanijų Lietuvoje, o socialiniame tinkle jį seka 100 tūkstančių žmonių, besižavinčių it atvirukai atrodančiomis jo nuotraukomis iš tolimiausių pasaulio kampelių. Tačiau daugelis, pasak verslininko, nė neįsivaizduoja, kiek jam teko dirbti ir ką paaukoti tam, kad pomėgis keliauti ir dalintis įspūdžiais taptų sėkmingu verslu.

„Jeigu dabar tam Makaliui, kuris būdamas 18-os pradėjo verslą, galėčiau duoti patarimą, aš jam pasakyčiau, kad jeigu jau pradėjai, tai gal nenustok ir varyk toliau į priekį. Tu gali atkreipti dėmesį į kažkokią konstruktyvią kritiką, bet jokiais būdais ji neturi užgulti tavo ausų...“, – gyvenimo būdo laidoje „Nuo... Iki...“ sakė R.Širvinskas- Makalius.

LNK nuotr./Rimvydas Makalius
LNK nuotr./Rimvydas Makalius

Keturiolika – tiek metų skaičiuoja Rimvydo kelionių verslas, o tai beveik pusė jo paties nugyventų metų. Nepaisant sėkmės, jis sako dar nepasiekęs to, ką yra užsibrėžęs.

„Gyventi siekiant vis naujų tikslų – smagiau, tuomet darbas išlieka įdomus ir teikia malonumą. Ir nesvarbu, ar jūsų tikslas aukštesnis postas, ar tiesiog noras išmokti užsienio kalbą“, – pasakojo Rimvydas.

Kodėl sulaukęs sėkmės Rimvydas norėjo viską mesti? Kas Makalių sustabdė tuomet, kai tapęs žinomu ir, uždirbęs pirmas dešimtis tūkstančių, susirgo žvaigždžių liga, o pinigus ėmė tiesiog taškyti?

Interviu su Makaliumi – gyvenimo būdo laidoje „Nuo... Iki...“, jau šį pirmadienio vakarą, 20 val., tik per LNK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis