Robertas Kalinkinas ir „Huawei“ naujoje vyrų mados kapsulėje sujungė technologijas ir stilių

Tarp mados ir technologijų – daugiau bendro, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Būtent tai puikiai atsiskleidžia ir naujausiame dizainerio, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjo Roberto Kalinkino ir technologijų kompanijos „Huawei“ bendrame projekte – mados kapsulėje vyrams. Šios kapsulės centre – pačios technologijos ir vis spartėjantis gyvenimo ritmas.

Netikėta bendradarbiavimo pradžia

Kaip teigia R. Kalinkinas, bendro darbo su „Huawei“ pradžia išsiskyrė iš įprastų bendradarbiavimo užklausų, o tai leido paieškoti daugiau ir įdomesnių sąsajų tarp naujausių technologijų ir mados.

„Huawei“ pasiūlymas bendradarbiauti iš karto pasirodė įdomus. Įprastai technologijų prekės ženklai kreipiasi siūlydami reklamuoti konkretų produktą ar prekę bei juos išbandyti. Šiuo atveju prekės ženklas atėjo su pasiūlymu kurti mados kolekciją, kuri turėtų sąsają su naujausiais produktais. Tai reiškė, kad mes turėjome atrasti sinergiją tarp mados bei technologijų, kas pasirodė labai įdomu, tad viskas būtent nuo to ir prasidėjo. Galiausiai buvo nuspręsta kurti būtent trijų skirtingų modelių kolekciją“, – bendradarbiavimo pradžią prisimena R. Kalinkinas.

Buvo išskirti trys pagrindiniai rūbų deriniai – laisvalaikio apranga, klasikinio kostiumo interpretacija bei rūbų komplektas, skirtas sportui. Visi šie deriniai atspindi tiek naujausias technologijas – išmanųjį laikrodį ar belaides ausines – tiek ir šiuolaikinį gyvenimo ritmą.

Ant rūbų audinių – ryškūs technologijų motyvai

Pradėjus kūrybinį procesą, kaip išskiria R. Kalinkinas, bene svarbiausiu momentu tapo technologijų perkėlimas ant rūbų. Taigi, specialiai šiam bendradarbiavimui sukurti unikalūs audiniai. Jie buvo gaminami pasitelkiant giluminę audinių sublimaciją, išmarginant iki tol buvusį baltą audinį naujai sukurtu raštu, sudarytu iš įvairių technologinių „Huawei“ elementų. Todėl žiūrint į kapsulės derinius iš arčiau, galima pamatyti mikroschemas, laidus, prekės ženklui būdingus elementus ar net kai kurių įrenginių, pavyzdžiui, išmaniojo laikrodžio, brėžinius.

Pasak R. Kalinkino, toks naujosios vyrų kapsulės sprendimas nebuvo akivaizdus, bet atėjo išanalizavus naujausius „Huawei“ įrenginius – išmanųjį laikrodį „Watch GT2 pro“, belaides ausines „Freebuds Pro“ ir telefoną „P40“.

„Visais atvejais, kai pradedu dirbti su konkrečiu produktu, kaip šiuo atveju mes turime laikrodį ir ausines, aš visada paprašau su juo susipažinti. Nes nereikia turėti iliuzijų – ne visada tu pažįsti prekės ženklą taip gerai, kad už jį galėtum sugalvoti visus dalykus. Ir visai nesvarbu, ar tai yra trumpalaikis bendradarbiavimas ar ilgalaikė partnerystė, mes vis tiek turime apsiprasti ir susipažinti su vienas kito prekės ženklo vertybėmis. Taigi, gavus įrenginius ir juos apžiūrėjus, pirmoji mintis buvo daryti kažką blizgaus. Pagal tai, koks yra, pavyzdžiui, įrenginių paviršius – blizgantis, traukiantis akį – norėjosi kurti ir pačią kolekciją. Kita vertus, jau kūrybos procese kažkaip persisvėriau ir nusprendžiau: tegul tie daiktai patys kalba už save ir būna išraiškingi bei unikalūs“, – teigia R. Kalinkinas.

Dizainerio teigimu, būtent taip buvo pasirinkta išskirtinė technologijų kalba – sukurtas unikalus audinys, sudarytas iš tam tikrų technologinių „Huawei“ motyvų. Taip pat madų namuose buvo nuspręsta, kad kolekcija bus visiškai ryškių, atkreipiančių į save dėmesį spalvų ir taip dar stipriau perteiks kapsulės žinutę – bėgantis, skubantis, bet viską suspėjantis vyras.

Išmanūs įrenginiai tampa vis stilingesni

Pasak bendrovės „Huawei“ komunikacijos vadovės Baltijos šalyse Justės Karpavičiūtės, šiandien technologijų kūrėjai vis labiau įsiklauso į vartotojų poreikius ir didelę reikšmę teikia savo kuriamų įrenginių išvaizdai.

„Laikai, kada technologijas vertindavome vien per praktiškumo prizmę – jau seniai praeityje. Šiandien, kai žmonės vis dažniau įvairius išmaniuosius įrenginius naudoja savo kasdienybėje ir praktiškai nepaleidžia jų iš rankų, mados ir stiliaus aspektas tampa vis svarbesnis. Todėl šiuo bendradarbiavimu su Robertu Kalinkinu mes siekėme parodyti, kad šiandien mada ir išmanūs įrenginiai yra kur kas arčiau vienas kito nei gali pasirodyti. Džiaugiamės, kad mūsų bendras darbas tapo toks ryškus, matomas bei tikrai išskirtinis“, – sako J. Karpavičiūtė.

Pasak bendrovės atstovės, kartu su Roberto Kalinkino rūbų kolekcija pristatytas išmanusis laikrodis „Huawei Watch GT2 Pro“ yra savaime estetikos ir funkcionalumo derinys. Šis laikrodis išsiskiria itin aukštos kokybės medžiagomis: savo safyro stiklu bei titano korpusu. Taip pat laikrodis stebina daugeliu savo funkcijų – širdies ritmo, deguonies kraujyje, streso lygio matavimu, daugiau nei 100 treniruočių režimų ir 2 savaites vienu įkrovimu veikiančia baterija. Tuo metu „Freebuds Pro“ ausinės yra pirmosios pasaulyje išmanų triukšmo slopinimą turinčios ausinės, palaikančios net tris skirtingus aplinkos modulius. Galiausiai, bendrovė pristatė ir išmanųjį laikrodį „Huawei Watch Fit“. Tai – lengvas, kitokios formos ir išskirtinio dizaino laikrodis, kuris taip pat patrauks apie savo stilių galvojančių žmonių dėmesį.

Kaip teigia J. Karpavičiūtė, kiekvienam „Huawei“ įrenginiui yra keliami aukšti kokybės standartai, todėl jie greitai atranda savo auditoriją.

„Mūsų įrenginiai tuo ir išskirtiniai, kad juose dera platus funkcionalumas ir lengvai pastebimas, modernus dizainas. Pavyzdžiui, naujasis išmanusis laikrodis „Watch GT2 Pro“ savo dizainu tinkamas tiek prabangiam vakarėliui, tiek svarbiam darbo susitikimui, bet funkcijomis gali prilygti net labai pažangiems sportiniams laikrodžiams. Todėl šis laikrodis taps puikiu palydovu bet kokiose gyvenimo situacijose, pradedant savaitgaliu slidinėjant kalnuose ir baigiant įtempta darbo savaitės, kurios metu būtina stebėti savo streso lygį. Taigi, pirmiausiai – tai laikrodis, bet tuo pat metu ir individualus sporto treneris ant mūsų riešo bei atidus miego bei streso stebėtojas, neleidžiantis pervargti darbe“, – apibendrina J. Karpavičiūtė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų