Šį ir dar du netrukus spaudoje bei lauko reklamos stenduose pasirodysiančius vizualus vienija ta pati – keistos meilės – idėja. Nedidelė, tačiau intriguojanti smulkmena: išmaniuoju telefonu nuskenavus ant plakatų esančius QR kodus, jų herojai bei daugeliui neįkandama kalba parašyti tekstai atgyja.
Tomo Kaunecko nuotr. /Justina Česnaitė |
„Kas, kaip ir kodėl – palieku spręsti žiūrovui. Interpretacijoms šiose nuotraukose vietos daug, tačiau mes niekada nebuvome iš tų, kurie renkasi saugų, „glamūrinį“ sprendimą. Mano kuriamuose drabužiuose yra provokacijos, jėgos, emocijos – to paties noriu ir iš nuotraukų. Tomas Kauneckas – mados fotografijų meistras, jo situacijų matymo kampas išskirtinis. Šis rezultatas mane įkvepia“, – pasakoja R.Kalinkinas.
Fotografas Tomas Kauneckas sako, kad jam patinka fotografuoti scenas su žmonėmis, tada galima režisuoti ir improvizuoti. „Man tai labiausiai prie širdies. Jaučiu režisierių savyje“, – juokiasi jis ir pripažįsta, kad šiais laikais fotografija toli gražu nėra vien tik technika: „Dabar išsiskirti iš didžiulės profesionalų ir mėgėjų minios galima tikrai ne turima technika, o kūrybiškumu.“
R.Kalinkino reklaminės kampanijos fotosesijoje dalyvavusi Rūta Kvedaravičiūtė mados pasaulyje dirba jau daugiau kaip penkiolika metų ir ne sykį pozavo garsiausiems Italijos, Ispanijos, Jungtinės Karalystės, Vokietijos ir kitų šalių žurnalams, tarp jų – „Elle“, „Vogue“, „Harper‘s Bazaar“ ar visame pasaulyje populiariam „Marie Claire“ viršeliui. Ji taip pat buvo Japonijos rinkai skirtos dekoratyvinės kosmetikos „Shiseido“ veidas, pozavo „Jaguar“ reklamai.
Atvykusi į Tomo Kaunecko studiją Rūta pirmiausia atidžiai apžiūrėjo visus ant pakabų sukabintus, fotosesijai paruoštus dizainerio drabužius. „Didelį įspūdį man padarė nepriekaištingas drabužių pasiuvimas, taip pat ypatingas Roberto dėmesys fotosesijai ir jos eigai, visoms, net smulkiausioms detalėms“, – įspūdžiais dalijosi R.Kvedaravičiūtė.
Tomo Kaunecko nuotr. /Roberto Kalinkino reklama su Japoniškais hieroglifais |
Kartu su ja pozavęs žinomas treneris Jeanas Claude'as Edorhas tuo metu kaip tik gydėsi kojos traumą ir iki paskutinės minutės nežinojo, ar galės dalyvauti fotosesijoje. „Pastaruoju metu vis rečiau sutinku dalyvauti reklaminėse fotosesijose ar reklamų filmavime. Nors kojos trauma buvo išties rimta, šįkart sutikau, nes žinau Robertą, o su T.Kaunecku ir fotosesijos partnere Rūta esu dirbęs ir anksčiau, abiem jais labai pasitikiu“, – pasibaigus darbams sakė Jeanas Claude'as Edorhas.
Tris skirtingus vizualus vienijančią idėją dizaineriui pasiūlė agentūra „AD McCann Erickson Vilnius“, ją įgyvendino fotografas Tomas Kauneckas. Makiažus ir šukuosenas modeliams kūrė „Max Factor“ atstovo Lietuvoje Aurimo Juodiškio pakviesta visažistė Inga Raslanaitė, modelių drabužiais, aksesuarais, įvaizdžiu ir stiliumi rūpinosi Robertas Kalinkinas su žmona Agne. Fotosesijoje dalyvavo žinomas modelis Rūta Kvedaravičiūtė, treneris Jean Claude Edorh, modeliai Vaida Mary Jane, Vytenis Drungilas ir Justina Čėsnaitė.
R.Kalinkino kolekcija 2014 metų pavasariui-vasarai bus pristatyta spalio 10 dieną Vilniuje, „Siemens“ arenoje. Šiemet renginys apims visą „Siemens“ arenos perimetrą ir bus daugiau kaip dvigubai didesnis už pirmąjį, vykusį pernai rudenį. Renginio svečius dizaineris žada nustebinti išskirtine, netikėta scenografija ir nuo pat pirmo žingsnio į arenos vidų prasidėsiančia patirtimi.
Kaip vyko renginio reklaminės kampanijos fotosesija, žiūrėkite čia: