Renginyje pasirodė atlikėja Girmantė Vaitkutė su grupe, vyko drabužių kolekcijos pristatymas, kurio metu pasirodė Lietuvos vaikų ir jaunimo centro šokėjos. Netrūko ir kitų užsiėmimų: dalyviai vaišinosi prancūziškais, rožinės spalvos skanumynais „Macarons“, laimės bei prizų ieškojo „Laimės sausainukuose“, taip pat – galėjo prisidėti prie krūties vėžio prevencijos ir paaukoti, pirkdami „Rožinio kaspino“ produkciją.
Apie socialinę akciją
12 metų, 1 mėnuo ir 11 dienų – tiek laiko praėjo nuo pirmosios kompanijos „Avon“ organizuotos akcijos, skirtos kovai su krūties vėžiu. Prie moteriškos ir jautrios misijos prisijungęs „La Crepe“ jau antrus metus iš eilės savo restoranuose vykdė socialinę akciją „Rožinis grožio kąsnelis“, kurios metu buvo renkamos lėšos krūties vėžiu sergančioms moterims. Šiais metais akcijos metu parduota beveik 2400 specialiu akcijos ženklu pažymėtų patiekalų. 5 proc. nuo surinktos sumos penktadienio vakarą vykusiame renginyje buvo perduoti Vilniaus universiteto onkologijos institutui.
Socialinių akcijų, skirtų krūties vėžio prevencijai ir gydymui būtinumą rodo pasaulinė statistika: kasmet diagnozuojama daugiau nei milijonas piktybinių krūties navikų – tai dažniausia moterų mirčių nuo vėžio priežastis. Lietuvoje kasmet krūties vėžio diagnozę išgirsta apie pusantro tūkstančio moterų: net ir žinodamos, kad ankstyva krūties vėžio diagnostika lemia gerus gydymo rezultatus, profilaktiškai pasitikrinti ateina tik kas trečia.