S.Lipnę supykdė pasirodžiusi parodija – įžvelgia patyčias: sureagavo jos užblokuotas Paul de Miko

Verslininkės, elektroninės parduotuvės įkūrėjos bei nuomonės formuotojos Simonos Lipnės kuriamos produktų reklamos jau ne kartą socialinėje erdvėje sukėlė tikrą šaršalą. Vienus jos intriguoja ir skatina pirkti, kitus – šokiruoja ar įkvepia kurti parodijas. Parodiją sukūrė ir kanalo „Nešvankiai“ kūrėjai, komikai Nedas ir Deividas. Nors ji sulaukė daugybės garsenybių patiktukų, pati S.Lipnė traktuoja komikų veiksmus kaip patyčias ir tikina blokuosianti visus, kurie pamėgo komikų vaizdo įrašą. Į skandalą sureagavo ir S.Lipnės užblokuotas komikas Paulius Mikolaitis žinomas kaip Paul de Miko.
„nešvankiai“, Simona Lipnė, Paul de Miko
„nešvankiai“, Simona Lipnė, Paul de Miko / Svetlanos Bolnienės nuotr. ir stopkadrai

Per Valentino dieną nuomonės formuotoja S.Lipnė socialiniame tinkle „Instagram“ pasidalijo savo kurta kvepalų reklama. Joje matyti, kaip dailiai pasipuošusi verslininkė iš „Jacquemus“ rankinuko išsitraukia kvepalų buteliuką ir įmeta jį į pieno kokteilio taurę. Tuomet mėgaujasi kokteiliu, o vėliau ištraukus kvepalų buteliuką jį aplaižo ir pasikvepina.

„Dar negavai valentinkės dovanos ir nepasakė, kaip tave myli?! Yes, and?! Koks skirtumas! pasveikink pati save, kad ir dabar, kad ir šiandien… rytoj ar poryt. Nėra dienos mylėti, nėra dienos sveikinti… Yra gyvenimas – kurį visada turi švęsti ir džiaugtis, kad turi, kad ir koks jis būtų.. Taip aš švenčiu ir kaifuoju tiesiog „gerdama“ savo mylimiausius kvepalus. Taip aš šiandien paskęsiu juose eidama vakarienės. Man tai – geriausia dovana. Kvapas. Mėgaukimes, mylėkim ir mylėkimes, nesvarbu ką pasakys kiti, bučkis! xoxo“, – prie vaizdo įrašo rašė S.Lipnė.

Po kvepalų reklama nuomonės formuotojos sekėjai negailėjo komentarų.

„Kaip fainai sugalvojot. Dievinu Jūsų idėjas! Visada relatina“, – rašė viena moteris.

„Reklama tai kosmosas“, – pastebėjo ir kita sekėja.

Neilgai trukus „Instagram“ socialinėje paskyroje „nešvankiai“ buvo patalpintas vaizdo įrašas su prierašu: „Pamokėlė 105: kaip reikia reklamuoti produktą“.

Jame sumontuoti S.Lipnės reklamos fragmentai ir komikų sukurta parodija. Parodijoje matyti kaip iš įrankių dėžės ištraukiamas oro gaiviklis ir įkišamas į pieno kokteilį, vėliau kokteilis geriamas pro šiaudelį, o ištrauktas oro gaiviklio butelis aplaižomas.

Ši komikų parodija sulaukė daug dėmesio ir patiktukų. „Like“ paspaudė verslininkas Laurynas Suodaitis, televizijos laidų vedėja Gerda Žemaitė ir kiti.

Tuo tarpu parodiją išvydusi S.Lipnė įsižeidė ir pranešė, kad blokuos visus, kurie palaiko, jos nuomone, tokias patyčias.

Į tokius nuomonės formuotojos žodžius sureagavo ir komikas Paul de Miko, kuris taip pat po „nešvankiai“ parodija buvo paspaudęs „patinka“.

​​„Visai ką tik iš pamatų buvau sukrėstas katastrofiškos žinios, kad populiariausia šalies trynukų motina mane šioje programėlėje užblokavo dėl patiktuko patyčių įrašui.

Šiaip viskas kaip ir būtų teisinga bei sąžininga (apart to, kad dabar kokį mėnesį gluosto nesudėsiu dėl šios kolosalios netekties), jeigu tai nebūtų žeminančiai infantili ir mano metabolizmą fiziškai lėtinanti manipuliacija.

Nesurasiu žodžių nusakyti, kaip smarkiai aš negaliu pakęsti, kai tokios „aukos“ (taip, labiau norėčiau naudoti rusišką žodį), negebėdamos į savo mažą galvelę įsikalti elementariausių visuomenės dėsnių, prisidengia rimtomis socialinėmis problemomis.

„Instagram“ komikų duetas „Nešvankiai“ prieš savaitę sukūrė klipą, pašiepiantį objektyviai banalią ir idėjiškai menkavertę (liaudiškai tariant idiotišką) ponios užgautosios ledų/kvepalų/rankinuko/krūtų (nemeluosiu, lygšiol nesuprantu, į kokį produktą /paslaugą orientuotas įrašas) reklamą. Nedo ir Deivido video pagal visas teisines sąvokas ir kūrybinius standartus yra parodija, o ir ta – labai paviršutinė (toks išvirkščias komplimentas vaikinams, žinant, kad jie gali daug geriau).

Patyčios, pagal apibrėžimą – nuolatinis fizinės/psichologinės jėgos naudojimas, sąmoningai siekiant sužeisti ar įskaudinti kitą asmenį, kuris negali savęs apginti. Dvi kertinės patyčių charakteristikos – tęstinumas ir galios pozicija. Nei vienos jų neišpildo nei „Nešvankiai“ vaizdo įrašas, nei, juo labiau, mano, ar kitų žmonių interakcija su vaikinų turiniu.

Pagal Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymą ponia – viešas asmuo, todėl kritika, komentarai, įžvalgos, pastabos, analizė (man dar tęsti?) buvo, yra ir visada bus jos viešumo kaina. Siūlyčiau pasižiūrėti į veidrodį, nuryti nepatikusias replikas ir nustoti išsi*****ėti devalvuojant realius probleminius reiškinius.

„Verti jūsų susižavėjimo? Sekimo? Darbo su jais?“ Ponia šakėmis varto limonus iš spekuliuojamų šūdniekių, o visą savo „žavesį“, kurio dėka šiuo metu nėra kitos šūdniekių spekuliantės samdoma darbuotoja, išperėjo prieš septynerius metus, tai nesiūlyčiau jai stoti matuotis ant „naudos visuomenei“ svarstyklių. Bus blogų žinių.

Pažymiu vyrą – Mindaugą Lipnių (ponios gi negaliu), gal šis padės žmonelei sugrįžti (nors sunku teigti, kad yra kažkada užsukusi) į protą“, – socialiniame tinkle „Instagram“ rašė Paul De Miko.

Ekrano nuotr./Paul de Miko įrašas apie Simoną Lipnę
Ekrano nuotr./Paul de Miko įrašas apie Simoną Lipnę

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis