S.Vaitulionio kvapo namams pristatyme – būrys garsių bičiulių: atvyko ir V.Siegel su L.Suodaičiu

Komunikacijos specialistas bei žurnalo vyrams „L'Officiel Hommes“ redaktorius Saugirdas Vaitulionis ketvirtadienio vakarą savo draugams ir artimiesiems surengė šventę, kurios metu pristatė rafinuotą, brandų ir kokybe dvelkiantį namų kvapą „Frankincenso“. „Šis kvapas sukurtas namams, į kuriuos norisi grįžti“, – sako S.Vaitulionis, kurio kvietimui į renginį neatsispyrė gausus būrys žinomų žmonių.
Merūnas Vitulskis, Erika Vitulskienė, Viktorija Siegel, Laurynas Suodaitis, Natalija Bunkė, Edgaras Eidėjus, Eglė Skrolytė, Jonas Elvikis
Merūnas Vitulskis, Erika Vitulskienė, Viktorija Siegel, Laurynas Suodaitis, Natalija Bunkė, Edgaras Eidėjus, Eglė Skrolytė, Jonas Elvikis / Renginio organizatorių nuotr.

Į savų ratui skirtą vakarą Gedimino kalno papėdėje atvykusius komunikacijos specialisto bičiulius pasitiko didžiulė namų kvapo skulptūra. Buteliuko aukštis siekė daugiau nei du, o kvapniųjų lazdelių – šešis metrus.

S.Vaitulioniui itin svarbios progos nepraleido Rima Olberkytė su vyru Žydrūnu Stankumi, Daina Bosas, Natalija Bunkė su sužadėtiniu Edgaru, Simona Nainė, Eglė Skrolytė ir jos vyras Jonas Elvikis, Viktorija Jakučinskaitė su vyru Vitalijumi Jančekovu, Viktorija Siegel ir jos draugas Laurynas Suodaitis, Vaida Skaisgirė, Simona Starkutė, Elena ir Tadas Bruzguliai, Kristina Kaikarienė su šeima, Simona Lipnė su vyru Mindaugu, Julija Janus, Erika ir Merūnas Vitulskiai, Deimantė Kazėnaitė bei daugelis kitų ryškių veidų.

Renginio akimirkos ir svečiai – galerijoje:

Jaukus draugų vakaras vyko Valdovų rūmų pašonėje įsikūrusiame gastrobare „Valdovų sodas“.

„Tai, kad esu kvapų fanatikas, seniai žino visi draugai. Apie šį namų kvapą galėčiau pasakoti ir pasakoti, nes prie jo kūrimo praleista labai daug laiko. Žinojau, kad kvepalų kūrimas yra sudėtingas procesas, bet negalvojau, kad toks sudėtingas. Tai – praktiškai raketų mokslas. Reikia jausti kiekvieną mažytį lašelį, kuris gali pakeisti kvapo nešamą emociją. Kai įkvėpiau galutinio kvapo varianto, o jų, patikėkite, buvo kelios dešimtys, pasakiau, kad tai yra būtent tai. Didžiuojuosi kiekviena molekule, kuri šį vakarą sklando ore“, – džiaugsmo neslėpė S.Vaitulionis.

Nepasiklysti kvapų pasaulyje Saugirdui padėjo natūralių priemonių grožiui ir namams kūrėjai „Natūralios idėjos“. Įmonės parfumerė, bei gamybos vadovė Greta Vaitulionė pasakojo, kad šiam kvapui buvo pasirinkti kvapai, kurie parfumerijos pasaulyje gyvuoja jau tūkstančius metų. Daugiau nei puse metų trukęs komandinis darbas pareikalavo bemiegių naktų, tačiau rezultatas atpirko viską.

Dienos šviesą išvydo rafinuotas juodas buteliukas, kuriame nugulė juodieji pipirai, frankincensas, agarmedis, kvapnioji kanarija, rozmarinas, kedras, vanilė ir kiti įspūdingi kvapai. Frankinsensas yra pagrindinė šio namų kvapo akcentas – labai turtingas, primenantis klasikinius smilkalus, su lengva spygliuočių ir citrusų nata. Senovėje frankincensas buvo naudojamas išskirtinai tik karalių namuose iškilmingoms progoms.

„Idėja sukurti namų kvapą kartu su Saugirdu gimė daugiau kaip prieš pusmetį. Pažinus jį kaip žmogų, įsigilinus į kvapus, kurie jam patinka, greitai radome bendrą kalbą. Šiandien turime galutinį meno kūrinį – Saugirdo sukurtą namų kvapą, į kurį idėjome labai daug darbo, patirties ir širdies“, – bendradarbiavimu džiaugėsi „Natūralių idėjų“ vadovas Paulius Vaitulionis.

Daugelis svečių šyptelėjo išgirdę vienodas, prisidėjusių žmonių prie namų kvapo gimimo, pavardes. Tačiau S.Vaitulionis patikino, kad jie nėra giminės, tai tiesiog smagus sutapimas. „Vienintelis dalykas, kas mus sieja, yra meilė kvapams ir kokybei“, – juokėsi žinomas vyras.

TAIP PAT SKAITYKITE: Į draugės vestuves Italijoje išvykusi V.Siegel nebesislapsto: „Esame užtikrinti dėl šių santykių“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis