Psichologės Floor Kroese tyrime dalyvavo 54 studentės, iš kurių pusė turėjo žiūrėti į paveikslėlius, kuriuose buvo pavaizduotas šokoladinis pyragas, o kitos – į paveikslėlius su gėlėmis, rašo „The Telegraph“.
Abiejų grupių buvo paklausta apie jų valgymo režimą ir paskui pasiūlyta pasirinkti tarp šokolado ar avižinių sausainių.
Moterys, kurioms buvo parodytas paveikslėlis su pyragu, dažniau prioritetą skyrė sveikam maistui nei tos, kurios žiūrėjo į gėles.
Aptardama savo tyrimą, profesorė F.Kroese sakė: „Panašu, kad matydami maisto pagundas žmonės prisimena tikslą stebėti savo svorį, tai jiems padeda elgtis atitinkamai.“
F.Kroese mano, kad žmonės, kurie bando numesti svorio, turėtų pabandyti ant šaldytuvo durų pritvirtinti paveikslėlius su nesveikais užkandžiais.