Sapiegų parke – mažųjų modelių šou: podiumu žengė V.Macijauskienės ir I.Kavaliauskaitės dukros

Jau antrus metus iš eilės Sapiegų rūmų parke mažieji modeliukai džiugino ne tik savo tėvus, bet ir kviestinę publiką – madų šou čia surengė mados ir kūrybiškumo mokyklos „Duo Kidz“ vaikai. Šįkart ant podiumo žengė ir žinomų šeimų atžalos.
Mažųjų modelių šou Sapiegų parke
Mažųjų modelių šou Sapiegų parke

Tradiciškai prieš Tarptautinę vaikų gynimo dieną, modelių agentūros „Duo Management“ įkūrėjos, manekenės Dovilė Viršilaitė ir Diana Balaišytė pasistengė, kad jų mados ir kūrybiškumo mokyklos mokiniai sezoną uždarytų įsimintinu renginiu.

Mažųjų modelių šou Sapiegų parke
Mažųjų modelių šou Sapiegų parke
Mažųjų modelių šou Sapiegų parke
Mažųjų modelių šou Sapiegų parke

Mergaitės ir berniukai scenoje pasirodė su lietuviškų prekių ženklų kūriniais. Ant podiumo buvo galima išvysti verslininkės Viktorijos Macijauskienės dukrą Gabrielę, televizijos laidų vedėjos Indrės Kavaliauskaitės dukrą Mariją ir stilistės Irinės Sinės dukrą Antarę.

Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje mados ir kūrybiškumo būrelius įkūrusios D.Viršilaitė ir D.Balaišytė sako, kad šio šou labiausiai laukia mažieji modeliukai, todėl tik dėl jų ir rengia smagius pasirodymus – bent kelioms akimirkoms vaikai pasijaučia lyg žingsniuodami garsiausių mados sostinių podiumu.

„Mums ir vaikams šie metai buvo kupini įspūdžių. Žiema surengėme „Duo Model Look“ konkursą, kurio metu mergaitės varžėsi dėl fotosesijos Paryžiuje. Ir šiam renginiui pasibaigus nebus kada atsipūsti – vasara laukia net trys mados ir kūrybiškumo stovyklos, kurioms ruošiamės jau dabar. Taip pat netrukus žengsime ir į Šiaulius, kur vaikus pakviesime įdomiai praleisti laiką po pamokų“, – pasakoja Dovilė ir Diana.

Fotogalerija:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis