Scenos karalienė Džordana Butkutė: „Komentarai skaudina, o storos odos užsiauginti neįmanoma“

Džordana Butkutė – viena garsiausių Lietuvos dainininkių, kurios dainas mintinai moka beveik visi. Nors atlikėja ant scenos yra lipusi tūkstančius kartų, pripažįsta, kad kiekvienas koncertas jai labai svarbus, todėl prieš juos neretai apima jaudulys. Pasak Džordanos, visgi pats geriausias vaistas sumažinti nerimą ir atsikratyti blogų emocijų yra pati scena.
Džordana Butkutė
Džordana Butkutė / Organizatorių nuotr.

Svarbus nusiteikimas

Išgarsėjusi būdama vos 19-os metų, Džordana savo gerbėjus džiugina jau daugiau nei 30 metų. Išleidusi pirmąjį albumą „Nemylėjau tavęs“, atlikėja pavergė visos Lietuvos klausytojų širdis ir jų nepaleidžia iki šiol. Nuoširdumas, ryškumas, jautrios ir įtraukiančios dainos, visiškas atsidavimas scenai bei publikai ir išskirtinė gyvenimo istorija, ryžtas – būtent tai lėmė neblėstantį Dž.Butkutės populiarumą.

„Scenoje visada siekiu tik geriausio rezultato. Nesvarbu, kokia nuotaika, kokios aplinkybės, man svarbiausia publika. Kai ji gerai priima atlikėją, šiltai reaguoja į dainas, tai vienintelis receptas, kuris išjungia visas kitas emocijas ir pojūčius. Lieku tik aš ir publika. Vykstant koncertui, pamirštu viską, kas yra už scenos ribų, – gyvenu tik tuo, kas vyksta. Galiu drąsiai teigti, kad scena – geriausias vaistas esant bet kokiai savijautai“, – atskleidžia charizmatiškoji Džordana.

Publikos emocijos grįžta į sceną

Atlikėja yra surengusi ne vieną koncertą arenose, tačiau neretai pasirodo ir mažesnėse erdvėse. Pasak jos, pasiruošimas koncertui arenoje atima labai daug jėgų, kiekvieną dieną lydi nuolatinis darbas. Vis dėlto Džordana sako, kad mažesniems koncertams reikia ne ką mažesnio pasiruošimo, o atmosfera jų metų būna gerokai intymesnė.

Organizatorių nuotr./Džordana Butkutė
Organizatorių nuotr./Džordana Butkutė

„Koncertas arenose reikalauja tikrai labai daug energijos, visą laiką jauti, kad įvyks kažkas labai didelio. Tai yra labai stipru. Kai susirenka didelė masė žmonių, jų emocijos grįžta atlikėjui – tai labai didelė emocinė banga. Nusiteikimas prieš lipant į arenos sceną būna kitoks nei prieš mažą ir jaukią. Tačiau kai erdvė maža, užsimezga didesnis emocinis kontaktas. Žmonės yra arčiau – kvėpuojame vienu oru, gyvename viena emocija“, – sako Džordana.

Kaip pasakoja scenos diva Dž.Butkutė, mažose erdvėse labiau jaučiamas grįžtamasi ryšys, kuris yra labai svarbus atlikėjui. Pajausti atlikėjos energiją ir pamatyti ją iš arti gerbėjai galės jau gegužės 24 d., Vilniuje, „Olympic Casino Lietuva“. Džordana atskleidžia, kad į šio koncerto programą įtraukti ir visų laukiami bei mylimi hitai, su kuriais daugelis užaugo, ir naujos dainos, kurios jau spėjo įsirėžti į klausytojų širdis.

Koncertas – energijos mainai

Nors klausytojai mano, kad atlikėjui svarbu vien gera nuotaika, Džordana atskleidžia – prieš koncertą jai kyla daug minčių ir apie visą vadinamąją techninę bazę. Nors tuo rūpinasi jos komanda, žinojimas, kad viskas yra sustyguota, leidžia jaustis ramiau.

Organizatorių nuotr./Džordana Butkutė
Organizatorių nuotr./Džordana Butkutė

„Patys svarbiausi gero koncerto veiksniai – technika ir publikos nusiteikimas. Koncertas nėra vien muzika, tai energijos mainai. Atlikėjas publikai atiduoda visą save, tuo pačiu gauna energijos ir iš salės. Kuo daugiau gauna iš salės, tuo jis daugiau atiduoda, o tai ir lemia koncerto sėkmę“, – atskleidžia Džordana.

Nors, atrodo, dainininkė scenoje jau daug metų, vis dėlto ji prisipažįsta, kad prie neigiamų komentarų neįpranta. „Blogi komentarai įskaudina. Tam storos odos, manau, užsiauginti neįmanoma. Kai tave įžeidžia ar pasako ką nors nemalonaus nepagrįstai, tikrai labai skaudu. Blogiausia tai, kad tie pasisakymai dažnu atveju neatitinka tikrovės, tačiau žodis – ne žvirblis. Kažkas kažką leptelėjo ir pamiršo, o kažką tas žodis sužeidė“, – sako atlikėja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis