Serialo „Broliai“ stiprybė – solidi kūrybinė grupė

Trečiadienio popietę sostinės bare „The Dubliner“ buvo pristatytas naujas lietuviškas serialas „Broliai“. Viena pagrindinių serialo temų – emigracija. Serialo prodiuserio teigimu, bene didžiausias „Brolių“ pranašumas – solidi kūrybinė grupė.
V.Rumšas, V.Petkevičius, Ž.Ašmontaitė, J.Bareikis
V.Rumšas, V.Petkevičius, Ž.Ašmontaitė, J.Bareikis / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

„Broliai“ - vienas svarbiausių bei kertinių naujojo TV3 sezono kūrinių“, - sakė TV3 vyriausiasis prodiuseris Jurgis Jefremovas. - Serialai rodomi geriausiu laiku, tačiau nuostabą kelia tai, jog nesigilinama į jų kokybę. Eteryje vis daugiau rusiškų serialų. Nusprendėme parodyti, kad Lietuvos kūrėjai gali pasiūlyti tikrai kokybišką serialą su puikia režisūra bei vaidyba“.

„Brolių“ kūrybinė grupė - režisierius Valdas Babaliauskas, kompozitorius Alvydas Jegelevičius, scenarijaus autorius Bronislovas Bušma – televizijos žiūrovams gerai pažįstama. Jie sukūrė populiarius serialus „Giminės“ ir „Atžalos“.

Pasak serialo prodiuserio Kristupo Krivicko, „Brolių“ stiprybė tame, kad čia nevaidina atsitiktiniai žmonės. Seriale personažus kuria profesionalūs aktoriai: Eglė Driukaitė, Vidas Petkevičius, Dalia Brenciūtė, Vytautas Rumšas ir Vytautas Rumšas jaunesnysis, Jokūbas Bareikis, Žemyna Ašmontaitė, Saulius Siparis, Vaiva Mainelytė, Remigijus Vilkaitis, Ramūnas Šimukauskas, Karolis Sakalauskas, Aušra Štukytė.

„Titulinė serialo daina „O, brolau!“ (dainą atliko Gytis Paškevičius - „15min.lt“) nebus paskutinė. Be to, dauguma vaidinančių aktorių dainuoja, todėl tikiuosi, kad „Broliai“ bus dainuojantis serialas“, - sakė K.Krivickas.

Žiūrėdami pirmąją „Brolių“ seriją, aktoriai tarpusavyje aptarinėjo vieni kitų vaidybą, nevengė gyvai reikšti emocijų.

Serialo serijos trukmė 25 minutės. „Broliai“ per TV3 bus rodomi nuo rugsėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis