Siegel dukters garbei sukūrė prekės ženklą: sveikino tėtis Bunkus, Pikul ir milijonieriai Stoniai

Viena garsiausių Lietuvos nuomonės formuotojų Viktorija Siegel pakvietė į renginį, per kurį pristatė naują prekių ženklą. Veiklumu, užsispyrimu ir optimizmu sekėjus žavinti žinoma moteris kartu su dukra Nicole sukūrė švaros priemonių liniją. „Ši diena man ir dukrai yra ypatinga“, – šypsojosi V.Siegel.
Viktorijos Siegel šventės svečiai
Viktorijos Siegel šventės svečiai / Justinos Špakauskaitės nuotr.

Per renginį buvo pristatyti trys NICI produktai, rašoma pranešime spaudai.

V.Siegel labai džiaugiasi šia bendra su Nicole veikla, kuri leido šešiametei žaidimo forma parodyti verslo užkulisius. Moteris pasakojo turėjusi nuostabią patirtį su dukra.

„Nicole nuo mažų dienų mato, kaip aš dirbu, kuriu reklamas, vadovauju parduotuvėms. Dukra rodo labai didelį susidomėjimą mano darbu, mielai važiuoja kartu su manimi į biurą, pažįsta visas mano koleges. Pastebėjau, kad ši veikla ją be galo domina, todėl nusprendžiau įtraukti į kūrybą.

Justinos Špakauskaitės nuotr. /V.Siegel pristatė prekės ženklą NICI
Justinos Špakauskaitės nuotr. /V.Siegel pristatė prekės ženklą NICI

Noriu skatinti norą dirbti nuo mažų dienų. Man labai imponuoja, kai moteris yra nepriklausoma, turi mylimą darbą. Šias vertybes skiepiju dukrai dar vaikystėje. Nicole jau dabar žino, kas yra darbas, kokia yra pinigų vertė ir tai, kad niekas iš dangaus nenukrenta“, – kalbėjo V.Siegel.

Fotogalerija:

Žinoma moteris atskleidė, kad prekės ženklo pavadinimas kilo iš jos dukters vardo, nes ji kartais taip kreipiasi į mergaitę. V.Siegel patikina – tai nėra tik pavadinimas, ji visiškai įtraukė dukrą į kūrybos procesą. Kartu su Nicole vyko į Lietuvoje esančią gamyklą, rinko kvapus, domėjosi gamyba, stebėjo, kaip gimsta produktas.

Justinos Špakauskaitės nuotr. /V.Siegel pristatė prekės ženklą NICI
Justinos Špakauskaitės nuotr. /V.Siegel pristatė prekės ženklą NICI

„Tikrai neverčiau dukros daryti to per prievartą, ji dalyvavo procese su dideliu užsidegimu. Leidau dukrai pasireikšti kuriant produkto kvapą. Tai buvo Nicole noras, kad skalbiklio ir minkštiklio kvapas būtų saldus, primenantis vasarą“, – pasakojo verslininkė.

V.Siegel juokėsi, kad kol kas pinigų Nicole nemoka. Jos „uždarbis“ yra žaislai ar kiti įprastai mergaičių norimi daiktai. Nicole itin domisi, kokiais atsiliepimais dalijasi produktus išbandžiusios moterys.

„Kai išeisiu į pensiją, ji galės perimti mano verslą. Manau, to nori visi verslus turintys tėvai. Dėl ko mes viską darome – dėl vaikų“, – šypsojosi versli moteris.

Šventės, vykusios V.Siegel priklausančioje parduotuvėje Vilniuje, nepraleido ir garsenybės. Renginyje apsilankė vizažo meistrė Oksana Pikul, akimirksniu išgarsėjusi Kristina Meseguer, verslininkai Rasa ir Rimandas Stoniai, pianistė Ieva Dūdaitė.

Pasveikinti Nicoles atvyko ir jos tėtis Danielius Bunkus. Verslininkas itin palaikė Viktorijos norą kartu su dukra kurti prekių ženklą bei pasidalijo įžvalgomis, kokie produktai galėtų papildyti asortimentą ateityje.

V.Siegel labai džiaugiasi tokiu palaikymu ir tikina, kad būtent tai ją skatina nesustoti ir siekti dar didesnių tikslų.

Justinos Špakauskaitės nuotr. /V.Siegel pristatė prekės ženklą NICI
Justinos Špakauskaitės nuotr. /V.Siegel pristatė prekės ženklą NICI

„Tikriausiai kažką gyvenime darau gerai, nes mane supa tiek daug nuostabių žmonių! Kiekvienam atėjusiam kartu su Nicole norime padėkoti už palaikymą ir meilę, kurią jaučiu. Gavau tiek daug gėlių, kad jos netelpa į glėbį. Esame labai dėkingos tiems, kas mus lydi šioje kelionėje. Ateities planuose – dar daugiau produktų, kurie, be abejonės, palengvins buitį ir padovanos geriausias emocijas“, – susirinkusiesiems dėkojo verslininkė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis