Simona Nainė sulaukė naujo televizijos pasiūlymo: „Besislepiantiems po kaukėmis linkiu neišprotėti“

„Manęs dažnai klausia, kaip aš viską spėju. O atsakymas paprastas – kai darai tai, kas patinka, laiko nebeskaičiuoji. Pavyzdžiui, vakar iš darbo išėjau trečią valandą nakties ir nors, ryte jaučiau miego stygių, mano galva tiesiog virė nuo naujų idėjų. Didelis tempas ir meilė savo darbui mane dar labiau motyvuoja kasdien daryti dar ir dar daugiau“, – pasakoja „Nunu“ prekinio ženklo kūrėja Simona Nainė.
Simona Nainė
Simona Nainė / Gabrieliaus Jauniškio nuotr.

Lyg voverė rate darbuose besisukanti moteris šį rudenį sau mes dar vieną iššūkį ir taps vieno didžiausių artėjančio LNK sezono projektų „Kaukės“ komisijos nare. Paklausta, ar neišsigando, kad paroje pritrūks laiko, Simona tik nusijuokia ir sako: „Kuo daugiau darai, tuo daugiau padarai!“

Tiesa, sulaukti pasiūlymo dirbti „Kaukėse“ ji tikrai nesitikėjo. Vis dėlto išgirdusi projekto režisierės kvietimą, teturėjo tik vieną klausimą. „Man buvo įdomu, kas su manimi bus komisijoje. Išgirdusi, kad kartu bus mano labai geras draugas Robertas Kalinkinas, iš karto pasakiau – taip, sutinku! Labai apsidžiaugiau, nes praėjusiai metais jau patyriau, ką reiškia būti po kauke ir koks jausmas sėdėti komisijos kėdėje. Manau, kad esu pakankamai iškalbinga, todėl tikrai turėsiu ką pasakyti. Tai yra vienas geriausių ir įdomiausių projektų Lietuvoje. Man didelė garbė bus būti jo dalimi.“

Šou „Kaukės“ gerbėjai puikiai prisimena, kad praėjusiais metais Simona Nainė slėpėsi po Ančiuko kauke ir ją nusiėmusi turėjo išskirtinę galimybę vienoje laidoje tapti komisijos nare.

Simona atvira: „Tikrai neatakuoju savo draugų su klausimu – ar tu nesislėpsi po kauke? Man pačiai įdomu įsitraukti į šitą detektyvinę dramą. Manau, kad tokių momentų, kai nuėmus kaukę neteksiu amo, bus daugybė, nes šis projektas jau ne kartą įrodė, kad po kaukėmis gali slėptis bet kas. Taip pat reikės į viską pažvelgti plačiau, nes mes esame įpratę žvalgytis tik kas yra aplink mus, o dabar reikės prisiminti ir žmones, kurie nebūtinai yra mano draugų rate.

Nerijaus ir Gintarės nuotr./Simona Nainė
Nerijaus ir Gintarės nuotr./Simona Nainė

Kaukių kūrėjai moka labai paslėpti visas žmogaus besislepiančio po kauke formas. Todėl neatmetu, kad jeigu po viena iš kaukių būtų mano vyras Jonas, galiu ir prašauti pro šalį. Aišku, Jonas turi tam tikrų tembro subtilybių ir tik jam būdingų judesių. Dėl to jeigu netyčia išlįstų šie dalykai, gal ir atpažinčiau“, – šypsosi ji.

Jau rugsėjį į LNK televizijos eterį grįžta unikalus šou „Kaukės“. Ketvirtąjį sezoną žiūrovų laukia dar daugiau naujų ir dar daugiau po jomis besislepiančių įžymybių.

Maža to, laidos gerbėjus pasitiks ir atsinaujinusi komisija: savo prekinio ženklo įkūrėja Simona Nainė, trečiojo šou „Kaukės“ sezono nugalėtojas, rašytojas, muzikos prodiuseris ir atlikėjas Stanislavas Stavickis-Stano, net dviejų Auksinų scenos kryžių savininkė, aktorė Toma Vaškevičiūtė, talentu ir išskirtiniu balsu žavinti tūkstančius Monika Liu ir dizaineris Robertas Kalinkinas.

Gabrieliaus Jauniškio nuotr./Simona Nainė
Gabrieliaus Jauniškio nuotr./Simona Nainė

Prieš prasidedant pirmiesiems filmavimams Simona linki tik vieno: „Žmonėms, besislepiantiems po kaukėmis, linkiu neišprotėti laukiant kambariukuose savo išėjimo į sceną. Puikiai žinau šio projekto slaptumą ir žinau, kad tas laukimas labiausiai vargina, nes iš savo kambarėlio žmonės gali išeiti tik su kaukėmis, o visą dieną išsėdėti tarp keturių sienų tikrai nėra lengva. Taigi linkiu apsišarvuoti kantrybe ir kuo ilgiau išlaikyti paslaptį. Taip pat palinkėsiu, kad kiekvienas eitų dalyvauti su dideliu noru nugalėti. O sau linkiu negailėti gražių žodžių kaukėms ir daug kartų nustebti.“

Šou „Kaukės“ – jau nuo naujojo LNK sezono šį rugsėjį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis