Vasario 14 dieną „Siemens“ arenoje ispanų tenoras Jose Carreras turėjo surengti savo pasirodymą, tačiau jį nukėlė beveik mėnesiui. Rengtą programą solistas kartu su airių sopranu Celine Byrne bei jo sūnėno Davido Gimenezo diriguojamu Kauno miesto simfoniniu orkestru turėjo atlikti kovo 6-ąją.
Tačiau kovo 2-ąją dieną „Sostinės renginiai“ galiausiai pranešė, kad koncertas neįvyks, o norintieji grąžinti bilietus gali kreiptis ir atgaus visus pinigus.
Dabar parašė naują datą, kad pinigus atiduos iki gegužės 15 dienos. Tai tempiasi jau du mėnesius ir jau užkniso.
Į Žmonės.lt redakciją kreipėsi skaitytoja Aliona, teigdama, kad pinigų grąžinimas vilkinamas jau du mėnesius. Aliona už tris koncerto bilietus yra sumokėjusi 150 eurų.
Redakcijai ji rašė: „Kovo 2-ąją dieną gavau laišką, kad koncertas neįvyks, ir jau kitą dieną nuskenavau bilietus ir gavau patvirtinimą, kad pinigai bus grąžinti per 5 darbo dienas. Tačiau „Sostinės renginiai“ vis dar delsia. Po to buvo pažadėta, kad grąžins iki balandžio pabaigos, paskui – iki gegužės 10-osios, o dabar parašė naują datą, kad pinigus atiduos iki gegužės 15 dienos. Tai tempiasi jau du mėnesius ir jau užkniso.“
Moteris pasakojo, kad elektroniniu paštu vis gauna laišką, kuriame kaskart parašyta kita data ir nieko daugiau nekomentuojama. Bilietai buvo pirkti per „Tiketą“, tačiau, pasak skaitytojos, jai buvo pasakyta kreiptis į „Sostinės renginius“.
„Pagal organizatorių prašymą už bilietų grąžinimą atsakingi jie patys. Toks buvo „Sostinės renginių“ prašymas“, – sakė „Tiketa“ projektų vadovas Laurynas Vairys.
L.Vairys teigė iš organizatorių gavę informacijos, kad koncertas neįvyko dėl techninių kliūčių. O atskleisti, kiek buvo parduota bilietų, L.Vairys negalėjo dėl sutarčių konfidencialumo.
Su „Sostinės renginių“ atstovais nei ketvirtadienį, nei penktadienį Žmonės.lt susisiekti nepavyko – įmonės puslapyje nurodytais mobilaus ryšio telefonais niekas neatsiliepė.
Vėlyvą penktadienio vakarą Žmonės.lt redakcija sulaukė „Sostinės renginių“ atstovės laiško, kurį žemiau cituojame:
„Norime pabrėžti, kad pirmieji grąžinimai buvo vykdomi nuo vasario 17 d. iki kovo 8 d. ir buvo grąžinta 453 vnt. bilietų.
Antrasis grąžinimo laikotarpis prasidėjo kovo 11 d. ir buvo grąžinta 930 vnt. bilietų ir 1010 vnt. „Beta“ ir „Grupinis“ bilietų.
Trečiasis grąžinimo laikotarpis prasidėjo gegužės 10 d. Ir iki šio laiko jau yra grąžinta daugiau nei 95 proc. bilietų.
Kol nėra gauti mokėjimo patvirtinimai, bilietai nėra grąžinami, nepaisant kliento nepasitenkinimo.
Grąžinimo procedūra yra pradedama, kai gauname skanuotus klientų bilietus (kurių iš viso yra beveik 4000 vnt.), pirkimo kvitą arba pavedimo kopiją ir gavėjo banko sąskaitą.
Kiekvienas bilietas ir jo ID yra tikrinami, sumuojama galutinė grąžintina suma, įskaitant paslaugų mokesčius ir suformuojamas apmokėjimo sąrašas.
Procesas užtrunka, pertikrinant dubliuotus bilietus (kai dėl grąžinimo kreipiasi bilieto gavėjas ir bilieto dovanotojas), nes šio koncerto daugiau nei 46 proc. bilietų buvo proginė dovana – daugelis, kurie kreipėsi dėl grąžinimo, neturėjo pirkimo kvito ar kito mokėjimo įrodymo. Kol nėra gauti mokėjimo patvirtinimai, bilietai nėra grąžinami, nepaisant kliento nepasitenkinimo.
Vykdant grąžinimą, laikomės eiliškumo pagal gavimo datą, tad nesutvarkius anksčiau gautų bilietų, negalime tvarkyti gautųjų vėliau.“