Anksčiau ir aš galvojau, kad užtenka parodyti šiek tiek savo gyvenimo, ką nors pareklamuoti ir viskas – darbas padarytas. Toli gražu ne. Būti influenceriu yra sunkus ir varginantis darbas, atimantis labai daug laiko ir pastangų. Visų pirma, tu turi būti kažkuo įdomus kitiems – grožiu, darbais, pilietiškumu, hobiu ar kita veikla. Arba geriausia – viskuo kartu. Visų antra, tu turi gyventi socialiniais tinklais, nuspėti tendencijas, mokėti gražiai pateikti savo publikuojamą turinį, sudominti, prajuokinti ar priversti jaustis artimu tau. Tai toli gražu nėra paprasta.
Viena mano kolegė, turinti nemažą socialinių tinklų sekėjų auditoriją, man prisipažino, kad kasdien skiria dvi valandas žinučių soc. tinkluose atrašinėjimui. Dvi valandas kasdien atrašyti nepažįstamiems žmonėms. Aš tą akimirką supratau, kad iš manęs niekada nebus geros influencerės, nes dažnai mane, atsidarius tą „others“ žinučių katalogą, kuriame nusėda visos ne tavo soc. tinklų draugų žinutės, ištinka stuporas. Na kokio gerumo ir kokios kantrybės turi būti žmogus, kad atrašytum į kelias dešimtis „labukų“ ir „ką tiu?“ žinučių? Ir koks to tikslas? Kad tave tie labukai ir kątiukai sektų? Kažkada pabandžiau atrašyti vienam vyrui Labukui, tai atrodė daugmaž taip: