2023 02 11

Skaiva Jasevičiūtė. Ką rinktumėtės – grįžti pas savo buvusįjį ar viešai apdergti jį internete?

Mūsų radijo laidoje yra tokia rubrika „Tas ar tas“. Rubrikoje gaunate du nemalonius pasirinkimus ir iš jų išsirenkate mažiau jums nepriimtiną. Na, tarkim – visi jus visada liečia ledinėmis rankomis arba jūsų kojos batuose visada šiek tiek šlapios? Bet kartais tie pasirinkimai būna ir labai gyvenimiški. Ir šiandien, įkvėpta šios rubrikos, noriu jūsų paklausti – ką rinktumėtės?
Skaiva Jasevičiūtė
Skaiva Jasevičiūtė / Dainiaus Stankaus nuotr.

Ar sugrįžti pas savo buvusį vyrą ar žmoną ir vėl pradėti santykius iš naujo? Ar atsisėsti ir atvirai surašyti visus blogus savo bendro gyvenimo prisiminimus, gal šiek tiek pagražinant, sutirštinant spalvas, apkaltinant buvusįjį rimtais dalykais ir visa tai viešai paskelbti internete? Abu pasirinkimai – ne iš maloniausių. Greičiausiai jūsiškis labai priklausys nuo to, kaip jūs išsiskyrėt ir kokius santykius dabar su tuo žmogumi palaikote. Gal dar priklausys nuo to, ar turite vaikų ir kaip jie galėtų sureaguoti į abi situacijas. Taip pat greičiausiai priklausys ir nuo to, ar jaučiate jam ar jai nostalgiškus jausmus.

Retas kuris moka išsiskirti kaip Natalija Bunkė, kuri sugeba su savo buvusiais vyrais palaikyti draugiškus santykius. Na, gerai, dar aš moku ir šiek tiek tuo giriuosi. Bet dažniausiai skyrybos būna piktos, su nuoskaudomis ir kaltinimais. Tačiau ar tas nuoskaudas verta pilti į viešumą? Negaliu būti su tavim – tada laikykis, še tau mūsų asmeninio gyvenimo detalės viešai!

Taip, jūs tikriausiai jau supratote, kad aš lenkiu link praėjusio savaitgalio įvykio, kai viena žinoma moteris savo socialiniame tinkle, praėjus penkeriems metams po skyrybų, ant savo buvusio vyro išpylė kibirą pamazgų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis