Sofio Gelašvili ir jos vyro Dominyko Niūniavos santuoką ištiko krizė

Praėjo dveji su puse metų po to, kai Gruzijos milijonieriaus Valerijaus Gelašvilio dukra, grožio salono „Sophistique“ savininkė Sofio Gelašvili bei sporto treneris Dominykas Niūniava sumainė žiedus. Tačiau nėra namų be dūmų – šiuo metu pora išgyvena santuokos krizę.
Sofio Gelašvili-Niūniavė su vyru Dominyku
Sofio Gelašvili-Niūniavė su Dominyku Niūniavu / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Apie tai, kad poros santykiai pašlijo, pasak portalo delfi.lt, kalba ir iš socialinės erdvės dingusios bendros poros nuotraukos. Tai pastebėjo Sofio gerbėjai, ne vienam kilo klausimas, kur dingo anksčiau su ja renginiuose drauge pasirodydavęs, kartu nuotraukose pozavęs vyras Dominykas.

Sofio bandė nuraminti smalsuolius „Instagram“ paskyroje, tačiau jos parašyta žinutė iškėlė tik dar daugiau klausimų. „Viskas yra ir taip aišku, daugiau nieko komentuoti nenoriu“, – komentavo ji.

15min pasiteiravus apie poros santykius, Sofio komentuoti situacijos nepanoro. „Nieko komentuoti nenoriu. Yra kaip yra. Manau, būsite supratingi“, – 15min nedaugžodžiavo ji.

Nuo platesnių komentarų susilaikė ir Dominykas. „Viskas gražiai, gerai, nenoriu komentuoti. O Sofi yra labai gera vaiko mama, labai geras žmogus“, – 15min sakė jis.

TAIP PAT SKAITYKITE: Gruziniškos vestuvės Vilniuje: milijonieriaus dukra Sofio Gelašvili ištekėjo už sporto trenerio

Sofio ne kartą yra sakiusi, kad motinystė aukštyn kojomis apvertė jos gyvenimą. Dar lapkričio viduryje 15min rašė apie tai, kaip ji surengė pirmojo gimtadienio šventę pirmagimei dukrai Emanuelei Valerijai. Tuomet Sofio dalijosi šventės nuotraukomis, tačiau jose Dominyko matyti taip pat nebuvo.

TAIP PAT SKAITYKITE: Sofio Gelašvili pirmagimei surengė 1-ojo gimtadienio šventę: „Net graudinuosi – kaip ji greit auga“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis