„Dalyvauti nusprendžiau visiškai spontaniškai. Projekto choreografė pradžioje pasiūlė projekte dalyvauti mano studijos mokinei Urtei Giedraitytei. Buvo nuspręsta padaryti visiškai neįprastą duetą kartu su Igoriu Zaripovu. Kadangi paruošime teko dalyvauti ir man, o Urtė šiek tiek jaudinosi, nusprendžiau, kad jeigu dalyvausiu ir aš, tai ją morališkai palaikys. Be to, tai buvo puiki proga palaikyti savo fizinę formą prieš artėjantį LNOBT sezoną“,– apie spontanišką sprendimą šokti projekte pasakoja baleto žvaigždė, pelniusi Auksinį scenos kryžių.
„Tai, kad ši baleto pažiba dalyvauja projekte, man kainavo daug valandų, skirtų jos įkalbėjimui ir įtikinimui, kad ją turi pamatyti platesnė Lietuvos televizijos žiūrovų auditorija, o ne tik teatro mylėtojai, esantys Vilniuje. Talentingi žmonės niekada nepripažįsta savo genialumo, kaskart išrausta gavę pagyrimą, taip lyg jų gyvenime nebūtų girdėję – Olga viena tokių, kuri kasdieną dirba daugiau už visus, negalvodama nei kiek jai metų, nei kiek laurų yra gavus. Jos nuomone tobulumui ribų nėra ir tik daug dirbant galima judėt į nesibaigiantį rytojų“, – apie baleto primadoną atsiliepia projekto choreografė Marija Simona Šimulynaitė.
Baleto pasaulyje Olga Konošenko jau 22 metus, tad šokis jau tapęs visu jos gyvenimu ir didžiausia aistra. Tačiau net ir tokio lygio šokio pasaulio žvaigždė pripažįsta, kad jaudulio prieš pasirodymus išvengti nepavyksta.
„Aš visada jaučiu jaudulį prieš bet kokį pasirodymą, ar tai būtų teatro scena ar televizija. Jaudulys leidžia atsiskleisti mano emocijoms, kurios išsiveržia scenoje. Jei prieš pasirodymą nejauti jaudulio, reiškia, šokis tau neteikia malonumo. Jeigu šokis neteikia malonumo, tada scena ne tau“, – įsitikinusi primabalerina.
Olga įsitikinusi, jog baleto žvaigždės kasdienybė labai skiriasi nuo to, ką žiūrovai ir gerbėjai mato scenoje, o dėl noro savo šokio srityje pasiekti aukštumų tenka atsisakyti labai daug gyvenimo malonumų ir paisyti griežto režimo.
„Diena prasideda 10 valandą ryto ir baigiasi vėlai vakare. Viskas prasideda nuo trenažo, kuris yra būtinas paruošti savo kūną visos dienos repeticijoms, o jų per dieną būna net 5–6 su nedidelėmis pertraukomis. Repeticijos gali trukti nuo vienos iki dviejų valandų. Kai nėra spektaklių, repeticijos vyksta iki 21 valandos vakaro. Spektaklių dienomis repeticijos trunka iki 13 valandos, tada trumpas poilsis ir vakare spektaklis. Pasiruošimas spektakliui trunka apie 2 valandas. Apšilimas, grimas, šukuosenos, susikaupimas.
Pašventus save teatrui tenka atsisakyti daugumos eilinių žmonių malonumų. Mano laisvas laikas skirtas vyrui, dukrai ir studijos mokiniams, man tai teikia didžiausia malonumą ir pilnatvę. Kiekvienas profesionalus šokėjas turi asmeninius ir vidinius apribojimus, kuriuos pats nusistatai. Jeigu tu jų neturėsi, pasiekimų nebus. Ilgainiui tie apribojimai tampa tavo gyvenimo norma. Tačiau būtent dėl šokio aš turiu pripažinimą, sėkmę, nuostabią šeimą, mylimą ir teikiantį begalinį malonumą darbą“, – apie savo kasdienybę pasakoja viena didžiausių projekto baleto žvaigždžių.
Įspūdingas ir visiškai kitoks nei įprasta matyti spektakliuose primabalerinos pasirodymas – jau šį sekmadienį, 19:30 val., per LNK „Šokio revoliucijoje“.