Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Solveiga Mykolaitytė įsiamžino Madonnos įvaizdžio įkvėptoje fotosesijoje

Solveiga Mykolaitytė tapo prekinio ženklo „7m2“ kolekcijos veidu. Kūrybai įkvėpimo suteikė Madonnos daina „Vogue“ ir jos žodžiai: „Viskas, ko reikia, tai yra tavo fantazija. Naudok ją. Skverbkis į savo didžiausias svajones ir jos atvers tau duris“.
Solveiga Mykolaitytė
Solveiga Mykolaitytė / Pauliaus Stefanovičiaus nuotr.

Citata iš Madonnos atliekamos dainos „Vogue“ tapo lemtinga naujo įvaizdžio pristatyme. Komandą įkvėpė ne tik 1990-aisiais metais sukurtos dainos įvaizdis bei tekstas, bet ir tvyranti provokatoriška nuotaika.

Kūrybos namai taip pat maištauja – siekia, kad vyriško silueto drabužiuose nebūtų griežtumo bei nori išlaisvinti moteriškumą. Tai tapo impulsu kuriant derinius savo mūzai: „Grožis yra ten, kur ji randi. Ne tik ten, kur jis akivaizdžiai matomas.“

Pauliaus Stefanovičiaus nuotr./Solveiga Mykolaitytė
Pauliaus Stefanovičiaus nuotr./Solveiga Mykolaitytė

Įsikūnyti, pajausti ir „paskaninti“ Madonnos įvaizdį Solveigai Mykolaitytei pavyko puikiai. Nors tai tik pirma jos ir kūrybos namų „7m2“ koloboracija, profesionalus modelis teigė, jog su šiais drababužiais jautėsi lyg su antra oda. Sukurtas įvaizdis pabrėžė jos moteriškumą, eleganciją ir laisvę.

Fotografas Paulius Stefanovičius sujungė tai, ką išmano geriausiai – subtilų moterišką gundymą bei iššūkiais alsuojančią madą. O Irma Baltrušaitienė – pasirūpino mūzos plaukais bei makiažu.

VIDEO: Madonna - Vogue (video)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos