Soteros Šveikauskaitės gyvenime – pokyčiai: „Ši mintis gimė iškart po operacijos“

Garsi nuomonės formuotoja, tinklaraščio „Babyblog“ autorė ir dviejų mergaičių mama Sotera Šveikauskaitė neria į naują veiklą – nuo šiol moteris save gali vadinti tinklalaidės „Jeigu žinočiau“ vedėja.
Sotera Šveikauskaitė su dukra
Sotera Šveikauskaitė su dukra / Asmeninio archyvo nuotr.

Dviejų vaikų mama Sotera šiai avantiūrai ryžosi praėjus vos porai valandų po operacijos, tačiau net ir vos prabudusi po narkozės suprato, kad nori ir privalo skleisti žinią, dalintis savo patirtimi ir kalbėti garsiai bei atvirai net pačiomis nepatogiausiomis temomis.

Asmeninio albumo nuotr. /Sotera Šveikauskaitė
Asmeninio albumo nuotr. /Sotera Šveikauskaitė

Prabils jautriausiomis temomis

Prisijungusi prie sparčiai augančio „YouTube“ kanalo „Gyvenimas šiaurėje“, kas antrą sekmadienio rytą ji su žiūrovais kalbės temomis, kurios daugeliui iki šiol yra tabu, rašoma pranešime spaudai.

Kaip išgyventi mėnesinių skausmus? Ar kontraceptinė spiralė sukelia vėžį? Ar šampūnas nuo plaukų slinkimo – marketinginis triukas? Kur bėgti, kai vyras muša žmoną ir vaikus?

Šiuos ir daugiau klausimų Sotera savo svečiams kels tinklalaidėje „Jeigu žinočiau“.

Sotera sako, kad kurti tinklalaidę mintis kilo praėjus porai valandų po operacijos, kuri jai buvo atlikta dėl šalutinio poveikio, kurį galimai sukėlė kontraceptinė spiralė.

„Prabudusi supratau, kad jeigu prieš metus būčiau žinojusi, kokių pasekmių sulauksiu panaudojusi spiralę, niekada nebūčiau to dariusi. Tie žodžiai „jeigu būčiau žinojusi“ man susisiejo kaip tinklalaidės pavadinimas.

Pati kaip moteris noriu paliesti temas, kurios daugeliui yra tabu arba apie kurias ne visi linkę atvirauti. Pokalbių metu mes nieko neįžeidinėsime, nebandysime užgauti – mūsų komandos tikslas yra vienintelis: norime, kad žmonės gautų informaciją ir tik tada priimtų vienokius ar kitokius sprendimus“, – jautriai pasakoja Sotera.

Dėkoja komandai ir pašnekovams

Ji sako, kad kurti tinklalaidę vienai būtų tikrai didelis iššūkis, tačiau tuo pačiu džiaugiasi prisijungusi prie kanalo „Gyvenimas šiaurėje“, kurioje dirba visa komanda, užtikrinanti sklandžius tinklalaidės darbus.

„Iš šalies gali atrodyti, kad įsijungia kameras, tu atsisėdi ir kalbi, tačiau taip tikrai nėra. Kad sukurtume gerą turinį, reikia padaryti labai daug darbų, kurių kartais niekas nemato.

Labai vertinu visą komandą ir pašnekovus, kurie jau nusifilmavo laidoje – tarp jų gydytojas Tadas Raudonis, gydytoja Rūta Liutkevičienė, akušerė Marija Mizgaitienė ir kiti savo sričių specialistai.“

Žiūrovams – žiniomis ir mokslu paremtas turinys

Savo ruožtu „YouTube“ kanalo „Gyvenimas šiaurėje“ prodiuserė sako, kad Soteros prisijungimas prie kanalo – lyg gaivaus oro gurkšnis: „Kai pamatėme, kad Sotera nori kurti naudingą ir mokslu bei žiniomis paremtą tinklalaidę, iškart pakvietėme prisijungti, nes tokio turinio mūsų auditorijai labai reikia.

Jau beveik metus kurdami savo kanalą pastebime, kad žiūrovams vis labiau patinka motyvacinės, įkvepiančios laidos arba pokalbiai su savo sričių žinovais, kurie žiniomis įkvepia, skatina ir padeda rasti atsakymus į kylančius klausimus.

Labai džiaugiamės, kad savo ištikimiems žiūrovams galime pasiūlyti ir itin informatyvų turinį, kuris padės priimti sprendimus, išsklaidys mitus bei sudėlios visus taškus rūpimais klausimais.“

Asmeninio archyvo nuotr./Prodiuserė Gerda Morozovienė
Asmeninio archyvo nuotr./Prodiuserė Gerda Morozovienė

Tinklalaidę „Jeigu žinočiau“ „YouTube“ kanale „Gyvenimas šiaurėje“ kviečiame žiūrėti nuo rugsėjo 8 dienos kas antrą sekmadienį 11 valandą ryte.

VIDEO: Sotera, Laura Mazalienė ir akušerė Marija apie hormonines spirales | JEIGU ŽINOČIAU #1

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis