Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Sporto aistruoliai televizorius pirko iš Simo Jasaičio ir Martyno Pociaus rankų

Lietuvos nacionalinės krepšinio rinktinės vyrai savo stiprybę ir sumanumą jau įrodė ne tik draugiškose krepšinio kovose, bet ir priimdami dar vieną iššūkį – išbandė save prekybos konsultantų amplua.
Simas Jasaitis
Simas Jasaitis / Organizatorių nuotr.

 Apsilankę prekybos tinklo „Elektromarkt“ parduotuvėje pirkėjai buvo nustebinti neįprasto reginio – Lietuvos krepšinio garsenybės rungėsi ne krepšinio aikštelėje, o prie kasos aparatų ir kompiuterinių žaidimų.

Prie kasų buvo įsikūrę ir pirkėjus konsultavo Simas Jasaitis, Martynas Pocius, Renaldas Seibutis ir Šarūnas Vasiliauskas.

Pasak brolių Lavrinovičių, daug metų šeimos turėjo po vieną televizorių, kurie rodė pora televizijos kanalų, dabar – televizoriai mūsų ūgio, todėl krepšinio varžybas galima žiūrėti originaliu masteliu.  „Vaikystėje turėjome vieną televizorių ir dažnai su broliu nesutapdavo nuomonės dėl to, kokią laidą žiūrėsime. Tik krepšinio varžybos ir „multikai“ visada abiem tikdavo“, – šmaikštavo broliai.

Parduotuvėje susirinkę krepšininkai kartu su lankytojams dalyvavo virtualaus krepšinio turnyruose, drauge fotografavosi, dalijo autografus ir bendravo su krepšinio sirgaliais.

„Niekada nemaniau, kad kada nors gyvenime galėsiu parungtyniauti su nacionalinės krepšinio rinktinės krepšininkais. Nors varžybos buvo virtualios, tačiau į krepšį mėčiau su tikrais krepšinio didvyriais. Rezultatyvumu jiems neprilygau, bet kovojau ir pasipriešinau garbingai“, – įspūdžiais iš virtualių krepšinio varžybų dalijosi vilnietis Julius.

Organizatorių nuotr./Martynas Pocius
Organizatorių nuotr./Martynas Pocius

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos