Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sporto studijos įkūrėjui Jeanui Claude'ui Edorhui reklamoje apie futbolą teko pagrindinis vaidmuo

Sporto studijos „JC Sport“ įkūrėjui Jeanui Claude'ui Edorhui daugelis galėtų pavydėti atletiško išpuoselėto kūno, todėl nenuostabu, kad jį pastebėjo reklamos kūrėjai. Pasaulio futbolo čempionato karštinei krečiant pasaulį J.C.Edorhas prieš kelias savaites buvo pakviestas nusifilmuoti skandinavų kuriamoje reklamoje apie futbolą.
Jeanas  Claude'as Edorhas
Jeanas Claude'as Edorhas / Asmeninio albumo nuotr.
Temos: 1 JC Sport

„Futbolas yra mano gyvenimo aistra. Būtų neprošal dalyvauti visų žvaigždžių futbolo rungtynėse, mielai priimčiau kvietimą prisidėti prie tokio renginio, neatsisakyčiau palošti ir krepšinio“, – portalui Žmonės.lt pasakojo vyras, todėl jis ilgai negalvojo ir priėmė pasiūlymą nusifilmuoti reklamoje.

Asmeninio albumo nuotr./Jeanas  Claude'as Edorhas
Asmeninio albumo nuotr./Jeanas Claude'as Edorhas

Kaip pasakojo J.C.Edorhas, reklama, kuri yra bendras skandinavų ir lietuvių reklaminės kompanijos „SOSnaked“ darbas, buvo filmuojama Vilniuje ir Marijampolėje. Jeanui teko pagrindinis futbolininko vaidmuo, tačiau ši reklama nebus rodoma mūsų šalyje, ji bus transliuojama tik Švedijoje.

Paklaustas apie Pasaulio futbolo čempionatą ir savo favoritus, J.C.Edorhas išdavė, kad palaiko savo gimtinę – Vokietiją, taip pat iš Dramblio Kaulo Kranto kilusį futbolininką Didier Drogbą. „Vokietijos komanda turi daug puikių žaidėjų, tačiau kuris iš jų yra pavojingiausias? Negaliu išduoti, nes paskui konkurentai gali pasinaudoti šia informacija“, – juokėsi sporto studijos įkūrėjas.

Asmeninio albumo nuotr./Jeanas  Claude'as Edorhas
Asmeninio albumo nuotr./Jeanas Claude'as Edorhas

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos