Cristiano Ronaldo skirta Vilniaus staigmena garsiai nuaidėjo užsienio žiniasklaidoje

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti socialiniuose tinkluose ir ten pasiekusi beveik 2 milijonus vartotojų, žinia apie Vilniaus kvietimą Ronaldo pavakarieniauti netrukus pasirodė ir didžiuosiuose tarptautiniuose naujienų portaluose, rašoma pranešime spaudai.
„Euro 2020“ atranka: Lietuva-Portugalija
„Euro 2020“ atranka: Lietuva-Portugalija / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Praėjus 48 valandoms nuo kampanijos starto apie ją jau publikuota daugiau nei 70 straipsnių, pasiekiančių milijardinę užsienio žiniasklaidos auditoriją.

Apie Vilniaus pasiūlymą futbolo superžvaigždei parašė didžiosios Vokietijos žiniasklaidos priemonės „Focus“, „Berliner Zeitung“, vienas didžiausių Prancūzijos kanalų „Orange.fr“, šios šalies televizijos „TV5Monde“ portalas, didieji Šveicarijos, Nyderlandų, Belgijos, Austrijos, Graikijos, Rumunijos naujienų kanalai bei tarptautinė sporto žiniasklaida, pavyzdžiui – JAV sporto naujienų kanalas „SportBible“. Kampanija susidomėjo Portugalijos televizija „TVI“, išsamią fotografijų galeriją pristatė „BoredPanda“.

Ekrano nuotr./Reklamos kampanija užsienio žiniasklaidoje
Ekrano nuotr./Reklamos kampanija užsienio žiniasklaidoje

Tarptautinis naujienų portalas „MSN“ vakar rašė: „Lietuvos sostinė Vilnius – pirmasis miestas, pasinaudojęs galimybe prisistatyti kaip siūloma dviejų futbolo superžvaigždžių Cristiano Ronaldo ir Lionelio Messi vakarienės vieta. [...] 34 metų futbolininkas iš „Juventus“ komandos jau galėjo susidaryti įspūdį apie Vilniaus kulinarinius pasiūlymus antradienį – jis su Portugalijos nacionaline rinktine ten žais Europos čempionato atrankos rungtynėse prieš Lietuvos komandą.“

„Žinia apie garsiausio pasaulio futbolininko vizitą Vilniuje mums reiškė, kad vieną ar dvi dienas pasaulio sporto mėgėjų ir žiniasklaidos dėmesys bus atkreiptas į Lietuvos sostinę. Pasinaudojome šia proga pristatyti ne tik patį miestą, bet ir restoranus, kurie nusipelnė tarptautinio pripažinimo, – pranešime spaudai cituojama „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. – Džiaugiamės ne tik tuo, kad ši, galima sakyti, žaibiškai sukurta kampanija mobilizavo didžiulės tarptautinės auditorijos dėmesį, bet ir tuo, kad šis Vilniaus žingsnis užsienio žiniasklaidoje buvo pastebėtas kaip sumanus ir savalaikis komunikacinis ėjimas.“

Ekrano nuotr./Reklamos kampanija užsienio žiniasklaidoje
Ekrano nuotr./Reklamos kampanija užsienio žiniasklaidoje

Vienas didžiausių Prancūzijos portalų „Orange“, kurį kas mėnesį skaito 250 mln. žmonių auditorija, nepagailėjo komplimento: „[Vilniaus] šūvis apskaičiuotas tobulai, nes Cristiano Ronaldo kartu su Portugalijos komanda šį antradienį žaidžia prieš Lietuvą Europos čempionato atrankos rungtynėse LFF stadione Vilniuje.“

Specialų vaizdo reportažą apie Vilniaus pasiūlymą sukūręs populiarus Vokietijos sporto kanalas „Sport1“ savo portale rašė: „Cristiano Ronaldo norėtų pavakarieniauti su Lioneliu Messi. Lietuvos sostinės meras pasinaudojo šia proga pateikti neįprastą pasiūlymą. Cristiano Ronaldo atliko aukštą perdavimą, o Lietuvos sostinė Vilnius talentingai jį realizavo“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų