Stilingame vakare – Lietuvoje sukurta naujiena: tarp svečių – K.Kozlovaitė ir J.Gafarovaitė

Vilniaus senamiestyje nišinių kvapų mylėtojai nepraleido stilingo vakaro. Renginyje apsilankė ir garsios viešnios – modelis Kotryna Kozlovaitė ir vizažo meistrė Justina Gafarovaitė.

Vakaro metu lietuviškas prekių ženklas „maar“ pristatė naują kvepalų kompoziciją. Kviestiniai svečiai galėjo pirmieji susipažinti su kvapu, kurio vyraujančios natos – ličiai, šampanas, jazminai, gintaras ir muskusas, rašoma pranešime spaudai.

„Ieškodami natų kombinacijų, priėmėme parfumerijos industrijai neįprastą sprendimą: vietoje vienos nosies įtraukėme skirtingas kūrybiškas asmenybes“, – pasakojo prekių ženklo kūrėjai.

Į šventę buvo pakviesti ištikimiausi klientai, draugai, nuomonės formuotojai – tie, kurie kaip nors prisidėjo prie prekių ženklo sėkmės. Muzikinę nuotaiką kūrė didžėja Reda Pakštytė, vakaro fonui parinkusi minimal, house stiliaus muziką.

Audriaus Šidlausko nuotr. /Nišinių kvapų gerbėjų vakaras
Audriaus Šidlausko nuotr. /Nišinių kvapų gerbėjų vakaras

Renginyje apsilankiusi modelis Kotryna Kozlovaitė pasakojo mėgstanti išskirtinius kvapus. Moteris pirmenybę teikia aštresniems, unisex kvapams, o labiausiai ją žavi gintaro, ūdo (agarmedžio) natos. K.Kozlovaitė nemėgsta citrusų, gėlių, o ypač rožių, kvapo.

„Ieškodama naujų kvepalų, vis tiek lieku ištikima man patinkančioms natoms. Pakeitusi prekių ženklą linkstu prie to, ką prieš tai turėjau. Mane galima atskirti pagal kvapą, nesu iš tų, kuri labai jį keistų. Visai netyčia atradusi „maar“ pasakiau, kad jūsų kvepalai gali pakliūti į topus. Man geriausiai išsilaiko aliejinė forma“, – kalbėjo K.Kozlovaitė.

Audriaus Šidlausko nuotr. /Nišinių kvapų gerbėjų vakaras
Audriaus Šidlausko nuotr. /Nišinių kvapų gerbėjų vakaras

Vizažo meistrė Justina Gafarovaitė pasakojo esanti tikra kvepalų mylėtoja. Žinoma moteris juokėsi, kad po savaitės jai nusibosta kvepėti taip pat, todėl kvapą ji renkasi pagal skirtingus kriterijus.

„Oras yra pagrindinis dalykas, kuris daro didžiausią įtaką mano kvepalų kaitai. Taip pat dažnai kvapo pasirinkimą padiktuoja etiketas ir vieta: sporto klubas, darbas ar renginys. Kvapų, užvaldžiusių mano širdį, yra tikrai daug. Rudeniui ir žiemai renkuosi tamsesnius, ryškesnius kvapus, kurie labiau prieskoniniai, šildantys ir stipresni nei vasaros kvapai“, – pasakojo J.Gafarovaitė.

Audriaus Šidlausko nuotr. /Nišinių kvapų gerbėjų vakaras
Audriaus Šidlausko nuotr. /Nišinių kvapų gerbėjų vakaras

Kvapas pašnekovei yra vienas pagrindinių dalykų, priverčiančių prisiminti tam tikrą aplinką ir įvykius. Prieš porą metų vienus kvepalus J.Gafarovaitė vežėsi į slidinėjimo kelionę. Dabar tie kvepalai moteriai primena šiltą, kalėdinę atmosferą, jaukų miestelį kalnuose. „Nuo to laiko mėgstu šiais kvepalais kvepintis žiemą ir vežtis į slidinėjimą. Kvapas man sukelia geras emocijas, net po kelerių metų primena, ką jaučiau tą akimirką kvepindamasi“, – kalbėjo J.Gafarovaitė.

Renginyje buvo prisiminta ir prekių ženklo idėja, gimusi po kelionių, kurias primindavo atsivežti skirtingi kvepalų buteliukai. Išgryninę kvapų vaidmenį prisiminimuose, prekių ženklo kūrėjai pradėjo tyrinėti, kokias emocijas kelia tam tikros natos. Per keliones kvapų mylėtojai susipažino su vienomis didžiausių pasaulyje šveicarų kvepalų ir jų ingredientų gamybos bendrovių – taip užgimė bendri darbai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis