Stilingiausiu Lietuvos vyru išrinktas Donatas Montvydas: „Ilgai nekreipiau dėmesio į savo įvaizdį“

Antrus metus iš eilės surengta Vyrų mados savaitė pasiekė finišo tiesiąją – sekmadienio vakarą Vilniuje apdovanoti stilingiausi Lietuvos vyrai. Pačiu stilingiausiu vakaro metu pripažintas dainininkas Donatas Montvydas.
Donatas Montvydas
Donatas Montvydas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Vyrų mados savaitė, kuri sostinėje buvo surengta jau antrus metus iš eilės, prasidėjo kovo pradžioje, ir iki pat sekmadienio mados mylėtojus džiugino skirtingo žanro, bet madistams aktualiais renginiais.

Festivalio metu vyko drabužių kolekcijų pristatymai, paskaitos, rodyti mados mėgėjams aktualūs filmai, vyko skirtingos madingos dirbtuvės.

Sekmadienio vakarą Vyrų mados savaitė pasiekė finišo tiesiąją: kultūros bare „Kablys“ vyko festivalio uždarymo renginys, kurio metu paskelbta, kas tapo stilingiausiu Lietuvos vyru.

TAIP PAT SKAITYKITE: Vilniaus vyrų mados savaitės uždarymo svečiai paatviravo, kiek laiko jiems reikia pasipuošti

Dėl stilingiausiojo titulo šįmet kovėsi net 29 Lietuvos vyrai, turintys išskirtinį stilių ir mados pojūtį.

Tai Saulius Prūsaitis, Donatas Montvydas, Linas Adomaitis, „Naktinės personos“, „Freaks on floor“, Donatas Dubauskas, Vladas Mackevičius, Aistis Mickevičius, Stasys Baltakis, Eugenijus Skerstonas, Arūnas Pemkus, Giedrius Drukteinis, Sergejus Troščenkovas, Algirdas Gricius, Kęstutis Verslovas, Mantas Petruškevičius, Jogaila Morkūnas, Eduardas Fedotovas, Laurynas Žižys, Kęstutis Navickas, Robertas Kalinkinas, Dominykas Kubilius, Matas Puodžiūnas, Kęstutis Rimdžius, Jonas Kriščiūnas, Giedrius Paulauskas, Arnoldas Remeika-Bomberis, Arnas Fedaravičius, „Beissoul ir Einius“.

Visus 29 pretendentus – stilingiausius šalies verslo, mados ir meno sričių atstovus – met us stebėjo ir vertino bei šiems apdovanojimams nominavo vyrų stiliaus namai „Trend Wave“ ir tarptautinis mados žurnalas „L‘Officiel“. Kuris iš jų verčiausias laimėti sprendė 15min skaitytojai.

Ir nusprendė: stilingiausiu Lietuvos vyru pripažino dainininką Donatą Montvydą.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./ Apdovanojimų akimirka
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./ Apdovanojimų akimirka

Sekmadienį apdovanotas ne tik metų „Stilingiausiasis“, bet ir atskirų „Vyrų mados savaitės“ kurtų nominacijų laimėtojai.

Organizatoriai išskyrė šias kategorijas:

  • „Klasikinio stiliaus“, kurią laimėjo Arūnas Pemkus,
  • „Modernios klasikos“, kurią laimėjo Mantas Petruškevičius,
  • „Geriausio sceninio įvaizdžio“, atitekusią Sauliui Prūsaičiui,
  • „Stilingiausio bohemiečio“, kurią laimėjo Donatas Dubauskas,
  • „Pažabojusio tendencijas“, kurią laimėjo Kęstas Rimdžius,
  • projekto partnerio įsteigta speciali „L'Officiel Mada“ nominacija įteikta Arnoldui Remeikai.

Drabužis yra saviraiška

Bendraudamas su 15min stilingiausiu Lietuvos vyru pripažintas Donatas Montvydas sakė, kad toks įvertinimas jam – labai svarbus.

„Tiesą sakant, ilgą laiką nekreipiau dėmesio į savo įvaizdį. Net ir karjeros pradžioje, kokiais 2007-aisiais... Matyt, ilgai ieškojau tos vidinės laisvės drabužyje. Bet aš jį atradau. Aišku, su žmonių pagalba. Vienas pagrindinių to kaltininkų – Marius Stanevičius, su kuriuo kartu dėliojame, kuriame, mąstome... Man svarbu gerai atrodyti ir dėl savęs, ir dėl jo, ir dėl kitų žmonių. Šiandien džiaugiuosi dėl visų mūsų, nes tai – didelis įvertinimas. Ypač šiais laikais, kai įvaizdis yra paralelus muzikai, tavo mintims“, – kalbėjo.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./ Apdovanojimų akimirka
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./ Apdovanojimų akimirka

Ar tą stiliaus pojūtį jis turėjo visad? „Gal tas stiliaus pojūtis ir įgimtas, bet kažkur vaikystėje buvo pamestas. Gal nes gimiau Savanorių prospekte? Ten treningai buvo tai, kas madinga visada. O dabar aš seku tai, ką daro kiti atlikėjai, madas, podiumus, Marius vis rodo pavyzdžius... Pats irgi matau, ko noriu, ko man reikia. Džiaugiuosi, kad turiu komandą, kuri gali realizuoti savo idėjas. Pastoviai seku raudono kilimo pasirodymus, ieškau naujų sprendimų ir bandau rasti tai, kas man tinka“, – svarstė.

Paklaustas, kaip ilgai trunka norėdamas pasipuošti, D.Montvydas atviravo: „Kai važiuoju automobiliu, būnu paprastai apsirengęs, bet jei einu į viešumą, ypatingai pasistengiu. Visgi viešai pasirodau tikrai ne dažnai... Pavyzdžiui, kad ir šiandien. Dabar tai – visumos reikalas. Plaukai, veidas sausas ar drėgnas, nagai... Svarbu detalės. Aš esu pedantas, man tos detalės labai svarbios. Nuo batų iki viso kito. Dėl to aišku, kad tas reikalauja daug laiko. Bet man tai – saviraiška. Gali save realizuoti per muziką, gali per drabužius. Man tai pradeda patikti. Kartu su mano stilistu Mariumi mes diskutuojame, apžvelgiame, kokios bus kitų metų mados, kokie bus man reikalingi sprendimai. Jaučiu, kad tai mane tik papildo.“

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Donatas Montvydas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Donatas Montvydas

Na gerai, o kieno tada spinta namuose didesnė – Donato ar jo žmonos Veronikos?

„Veronika sako, kad mano, nors pats pasiginčyčiau... Nors visgi, matyt, mano. Tie sceniniai rūbai, tie batai užima labai daug. Man nepatinka sceninius drabužius vilktis tris ar keturis kartus. Gerai, kad pas mus, dėka pažinčių, galima būti papuoštam tam kartui. Tai svarbu. Aš nenoriu laikyti spintoje drabužių, kurių daugiau nenešiosiu. Ypač jei jie labai ryškūs, traukia akį... Antrąkart labai kristų į akis. Esu linkęs drabužius keisti“, – šypsojosi.

Ir pridūrė: „Vaikystėje atrodė, kad drabužis turi kokius penkerius metus tarnauti. Gerai, kad tas įsitikinimas po truputį trinasi iš mano galvos. O dabar juk parduotuvėse parduodami tikrai prastos kokybės drabužiai... Pusmečio, gal metų reikalas. Anksčiau man atrodė, kad tai – apgavystė. Bet dabar suprantu: juk keičiasi mados. Nebenešiosi to paties džemperio trejus metus.“

TAIP PAT SKAITYKITE: Stilingi mados festivalio svečiai linksmybes pratęsė madingame Vilniaus bare

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis