„Stylish Paw“ kūrėja Rasa Stasionienė pagimdė trečią sūnų

Laisvalaikio aprangos visai šeimai „Stylish Paw“ kūrėja Rasa Stasionienė (31) džiaugiasi šeimos pagausėjimo – moteris su vyru Kęstučiu Stasioniu susilaukė trečio vaiko, praneša 15min.
Rasa Stasionienė su sūnumis Nojumi ir Kristupu
Rasa Stasionienė su sūnumis Nojumi ir Kristupu / Jevgenijos ZUK nuotr.

Rugpjūčio 7-ąją Rasos ir Kęstučio šeima papildė dar vienas sūnus. Gimdymas praėjo sklandžiai, mama su naujagimiu dar kol kas pirmąsias dienas leidžia ligoninėje, tačiau tikina besijaučiantys puikiai.

„Visada norėjau didelės šeimos. Manau, kad ir dešimtas vaikas gimtų, jausmas kiekvieną kartą toks pats nerealus“, – 15min šypsodamasi pasakojo R.Stasionienė.

Jevgenijos ZUK nuotr./Rasa Stasionienė su sūnumis Nojumi ir Kristupu
Jevgenijos ZUK nuotr./Rasa Stasionienė su sūnumis Nojumi ir Kristupu

Naujuoju nariu ypač džiaugiasi vyresnieji sūnūs – 5-erių Nojus ir 2-ejų Kristupas. „Pačią pirmą dieną jie tik įlėkę pro palatos duris paklausė, kur leliukas. Glosto, rūpinasi“, – džiaugėsi Rasa.

Naujagimiui pora jau spėjo išrinkti vardą, kurį jau buvo sugalvoję dar prieš jam gimstant: „Iš pat pradžių vardas Lukas mums su vyru labai patiko, abu sutarėme, kad labai gražus, todėl jį davėme.“

Jevgenijos ZUK nuotr./„Stylish Paw“ kūrėja Rasa Stasionienė
Jevgenijos ZUK nuotr./„Stylish Paw“ kūrėja Rasa Stasionienė

Su vyru Kęstučiu Stasioniu jau 9-erius metus santuokoje gyvenanti Rasa sako esanti be galo laiminga. Paklausta, ar nesvajoja dar ir apie dukrą, ši teigė, kad apie didesnę šeimą dar negalvoja. „Apie ateitį kol kas negalvoju, labai džiaugiuosi esamu periodu“, – 15min sakė R.Stasionienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis