Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vizitas Kauno klinikose apkarto: su neįgaliu sūnumi apsilankė pas daktarą, o kur jis – niekas nežino

Neįgalų vaiką auginanti drabužių kūrėja Indrė Šimaitytė-Kvedarienė atsidūrė nepavydėtinoje situacijoje. Sutartu laiku pas daktarą Kauno klinikose užsiregistravusi moteris su sunkiai sergančiu sūnumi buvo priversta laukti kelias valandas, kol galiausiai moteriai buvo pranešta, kad gydytojas negrįžo iš atostogų, o kur jis – niekas nežino.
Indrė Kvedarienė su sūnumi iri Kauno klinikos
Indrė Kvedarienė su sūnumi iri Kauno klinikos / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

I.Kvedarienė 15min pasakojo vizitą pas Kauno daktarus suplanavusi seniai, o atvykusi sutartu laiku turėjo nusivilti. Antradienį 9 val. atėjusi į konsultaciją moteris iš poliklinikos išėjo apsiverkusi.

„Atėjome su mažyliu prieš 9 valandą. Daktarė pranešė laukti prie 155 kabineto, mes taip ir padarėme. Viskas būtų gerai, tačiau po valandos laukimo situacija nepasikeitė. Vaikas darėsi vis neramesnis, emocijas bandžiau raminti jį nešiodama ant rankų. Po valandos laukimo nusprendžiau užeiti į kabinetą, kur man su nuostaba veide sako, kad daktaras atostogauja, o kitas šiuo metu operacinėje“, – pasakoja Indrė.

Stop kadras/Indrė Kvedarienė
Stop kadras/Indrė Kvedarienė

Moteris neslėpė nuostabos, nes vizitas buvo suplanuotas prieš mėnesį. Ir nors drabužių dizainerė tikino suprantanti, kad vasaros laikotarpiu tokia situacija yra dažna, tačiau moterį stebina kitas faktas – kodėl darbuotojai registratūroje negalėjo įspėti, kad daktaro su sunkiai sergančiu sūnumi neverta laukti, nes atsakingas asmuo yra vis dar negrįžęs iš atostogų, o niekas nežino, kur jis yra.

„Kai kabinete išgirdau, kad daktaras atostogauja, iš karto nuėjau į registratūrą. Man pranešė, kad jis po atostogų turėjo būti darbe pirmadienį, o kur jis yra, niekas nežino. Visi kartojo, kad niekas nieko nežino, visi pasimetę, sako, kad turėjo grįžti.

Negalėjau patikėti, kad vadovai nežino, kur jų darbuotojai. Tai mane ir labiausiai šokiravo, kodėl registratūroje negalėjo pranešti, kad daktaras atostogauja, o kitas yra užimtas, todėl laukti kelias valandas neapsimoka“, – pasakoja Indrė.

Negalėjau patikėti, kad vadovai nežino, kur jų darbuotojai

Su sergančiu vaiku moteris poliklinikoje praleido dvi valandas, o po jų turėjo keliauti namo – daktarai tiesiog perkėlė susitikimą į kitą savaitę. Vis dėlto I.Kvedarienė neslepia, kad keliauti su sūnumi nėra lengva, o kiekvienas apsilankymas pas daktarą yra didelis iššūkis. Šį kartą berniukui buvo reikalinga konsultacija prieš suplanuotą gomurio operaciją.

Jos jaunėlis sūnus gimė septynių mėnesių, o jam nustatytas retas Wolfo-Hirschhorno sindromas. Šiuo metu devynerių metų berniukas nekalba, nevaikšto, jam reikalinga nuolatinė priežiūra. O, pasak I.Kvedarienės, net ir matant, kokia sudėtinga vaiko situacija, daktarai neparodė tinkamo dėmesio.

„Tai ir liūdniausia, nes ten dirbantys žmonės tiesiog numojo ranka, pasakė, kad niekas nežino, kur daktaras ir viskas. Net menkiausio atsiprašymo neišgirdome, o dėl to išties labai liūdna“, – kalbėdama su 15min neslepia Indrė.

„Iki šiol esu labai pikta, nusivylusi, nes atrodė, kad mes tiesiog vaikštome ten, leidžiame laiką, o jei nori – eik namo. Su tokia baisia situacija susiduriu pirmą kartą“, – priduria Indrė.

Anot I.Kvedarienės, prie kabineto laukė ir daugiau žmonių, kurie negalėjo patikėti esama situacija.

15min susisiekus su Kauno klinikomis, atsakymą raštu pateikė Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninės Kauno klinikų Komunikacijos tarnybos Vyriausioji specialistė Eglė Audickaitė.

„Atsiprašome pacientų už patirtus nesklandumus ir laukimą. Įvykusi situacija Veido ir žandikaulių chirurgijos klinikoje mums yra žinoma. Reaguodami į ją ir siekdami suteikti reikiamą konsultaciją pacientams, kurie buvo atvykę numatytu laiku, buvo perorganizuotas klinikoje dirbančių kitų profesionalių gydytojų darbas.

Atvykusių pacientų klinikos darbuotojai paprašė šiek tiek palaukti, kol kiti gydytojai sugrįš iš operacinių ir galės suteikti reikiamas sveikatos priežiūros paslaugas. Mūsų žiniomis, keletas pacientų sutiko palaukti ir konsultacijos įvyko.

Dėsime visas pastangas, kad tokios situacijos daugiau nepasikartotų“, – rašoma atsakyme.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?