Subyrėjus Gintarės Gurevičiūtės ir Lino Karaliaus santykiams, pora atsisako bendro verslo Palangoje

Nieko nėra amžino, ypač jei kalba pakrypsta apie meilę. Pasibaigus šiai prasideda kur kas labiau varginanti dalis – turto dalybos. Štai portalą Žmonės.lt pasiekė žinia, kad iširus Gintarės Gurevičiūtės (26) ir Lino Karaliaus (39) porai, jie nusprendė atsisakyti bendro verslo pajūryje – pora parduoda geodezinį „Šiva“ baro kupolą.
Gintarė Gurevičiūtė ir Linas Karalius
Gintarė Gurevičiūtė ir Linas Karalius / Gretos Skaraitienės nuotrauka

Kaip portalas Žmonės.lt rašė penktadienį, Gintarė apie nutrūkusius santykius paskelbė savo socialinio tinklalapio Facebook.com paskyroje. Ji pasikeitė savo statusą „Santykiuose“ į „Vieniša“. Nors su Gintare žurnalistui susisiekti nepavyko, Linas karalius nepaneigė žinios, tačiau tikino situacijos nekomentuosiąs.

Nors iki poros skyrybų buvo galima girdėti kalbų, kad jie šią vasarą ketina ir vėl atidaryti restoraną pajūryje, dar penktadienio vakarą viename Lietuvos skelbimų puslapių atsirado skelbimas, kad parduodamas paviljonas, geodezinis kupolas, Lino ir Gintarės pajūrio baro „Šiva“ karkasas.

„Parduodamas naudotas nesudėtingos laikinos konstrukcijos statinys, kurio pastatymui nereikalingas savivaldybės leidimas – paviljonas-geodezinis kupolas. Naudoti galima lauko kavinei. Apšiltinus galima naudoti kaip namą, pirtį, renginių salę“, – buvo rašoma skelbime, po kuriuo pateiktas G.Gurevičiūtės kontaktinis telefonas. Juo, kaip ir penktadienį, moteris neatsiliepė.

Dar šių metų sausio mėnesį G.Gurevičiūtė tikino, jog kavinės „Shiva Chill bar“ Vilniuje atsisakė dėl per didelio užimtumo ir darbo televizijoje.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis