Leidybinės kompanijos „Melodija“ išplatintame pranešime teigiama, esą kai kurie renginių organizatoriai, norėdami į renginį suvilioti kuo daugiau gerbėjų, reklamuoja prisidengdami populiarių atlikėjų vardais. Taip nutiko ir muzikiniame realybės šou išgarsėjusiam Haroldui.
„Apstulbau iš savo gerbėjų sužinojęs, jog koncertuosiu Šilalės ir Tauragės kavinėse ar restoranuose. Baisiausia, kad gerbėjai tikino, jog matė iškabintus plakatus su mano būsimų koncertų reklama. Manau, kad taip apsišaukėliai organizatoriai bando prisivilioti kuo daugiau lankytojų, o kai neva ateina laikas atlikėjo pasirodymui, paprasčiausia pasakoma, kad jis susirgo ir neatvyko. Nusivylę žmonės, žinoma, kaltina dainininką. Tikiuosi, kad tokios nesąmonės daugiau nepasikartos,“ – sako Haroldas.
Atlikėjas piktinasi tokiais „koncertų organizatoriais“ ir primena, jog visi jo pasirodymai skelbiami oficialioje internetinėje svetainėje haroldas.lt.