„Naomi ir Jourdan – tai dvi Britanijos ikonos, dvi stiprios ir gražios moterys bei du tobuli veidai mūsų naujajai kampanijai. Dirbti su jomis – milžiniška privilegija“, – sakė vyriausiasis „Burberry“ dizaineris ir vadovas Christopheris Bailey.
Sugalvota ir pasiūlyta Christopherio Bailey, reklaminė kampanija buvo patikėta mados fotografui Mario Testino. Fotosesija vyko Londone, o nuotraukose perteikiama optimistiška ir pakili 2015 m. pavasario-vasaros kolekcijos nuotaika. Vizijos ašimi tapo naujausios klasikinio „Burberry“ lietpalčio interpretacijos, taip pat – pasakų knygų viršelius atkartojantys piešiniai bei rankomis tapytos detalės.
„Dirbu su Naomi nuo tada, kai jai tebuvo 16. Tad matyti ją kartu su Jourdan man yra labai jaudinanti patirtis, nes pastebiu milžiniškus pokyčius, kaip į grožį ir gyvenimą buvo žiūrima prieš kelias dešimtis metų ir dabar. Naomi ir Jourdan duetas turi puikią energiją, jos kartu dirba ir atrodo be galo natūraliai, tad buvo puiku matyti, kaip jos įkūnija Christopherio Bailey viziją naujam „Burberry“ sezonui. Rezultatas – tai spalvų sprogimas bei unikali dviejų itin stiprių moterų energija. Naomi yra paskutinių trijų dešimtmečių herojė, o Jourdan – naujosios „Instagram“ kartos atstovė ir jos abi puikiai atitinka „Burberry“ įvaizdį“, – sakė fotografas Mario Testino.
Naujausia kampanija pristato eklektišką modernių Britanijos talentų komandą: Naomi Campbell „Burberry“ kampanijai pozavo pirmą kartą nuo 2001 m., kai fotografavosi kartu su Kate Moss. Jourdan Dunn „Burberry“ mados namams atstovauja jau ketvirtą kartą. Pirmoji jos kampanija buvo fotografuota dar 2011 m. kartu su kitu žymiu modeliu Cara Delevingne.
„Žaviuosiu Christopheriu ir visa „Burberry“ komanda, tad man itin smagu vėl dirbti su šiuo prekės ženklu. Visi stebėjome šio puikaus britiško ženklo evoliuciją ir man garbė prisidėti prie šio mados industrijos progreso. Dirbti su Mario Testino visuomet didelis malonumas – jį pažįstu jau 28 metus, tad vienas kitą puikiai suprantame ir mums lengva dirbti kartu. Jo fotografija ypatinga, o rezultatai visad stulbinantys. Buvo puiku ir pirmą kartą dirbti su Jourdan Dunn, tai buvo linksma. Bet svarbiausia tai, kad ši kampanija – tikrai aukščiausio lygio produktas, sukurtas profesionalų“, sakė Naomi Campbell.
„Man didelė garbė būti tokio prekės ženklo kaip „Burberry“ dalimi. „Burberry“ yra ikoniškas britiškas simbolis ir mados namų komanda visad sukuria labai jaukią, net šeimynišką atmosferą. Be abejo, puiku dirbti su Naomi Campbell, kurią dievinu nuo mažens ir gerbiu jos indėlį visai mados industrijai – be galo daug išmokau!“, – kalbėjo Jourdan Dunn.