Šv. Kotrynos bažnyčioje – „Mados infekcijos“ finišas: L.Larionovos sugrįžimas, skardinės ir meškinas

Subtilaus spalviškumo užlieta, po barokiniais Šv. Kotrynos skliautais įvyko antroji, 26-ąjį kartą vykusi „Mados infekcijos“ diena. Trumpiausias podiumas, gigantiška pakyla, monumentali veidrodinė akis ir gausiais aplodismentais palydėti dizaineriai: Lilija-Klim Larionova, Nansen Capici, Adelė Burokaitė, Marija Petraitytė, Ula Aleksandravičiūtė ir Raimedas Latvys.

Šeštadienis – kontrastams, absurdo elementams ir baltiškoms šaknims

Gegužės 18-ąja, minimalizmą, eklektiką ir drąsius sprendimus ant podiumo derino, iš Italijos į Lietuvą sugrįžusi Lilija Klim-Larionova.

„Manau derindama, atrodytų nesuderinamus dalykus, galiu atrasti kažką nauja. Derinti suderinamus dalykus man asmeniškai niekada nebuvo įdomu, ši kolekcija – ypatingai kontrastinga, bet kartu ir labai apgalvota“, – intrigavo L.Klim-Larionova, šeštadienio pavakarę pristačiusi savo naujausią kolekciją „Distance Self Defence“.

Eglės Sabaliauskaitės nuotr./„Mados infekcija
Eglės Sabaliauskaitės nuotr./„Mados infekcija

Sėkmingą savo šachmatų partiją sužaidęs „Injekcijoje“, savo sėkmę šį šeštadienį kartojo ir italas Nansen Capici. Kolekcijoje dizaineris apnuogino savo paranoją ir socialines baimes, kurios gali išvirsti net į košmarus, o kaip mados komunikacijos įrankį Nansen naudojo šachmatų žaidimą, simbolizuojantį iššūkį, kuriame jis susiduria tiek pats su savimi, tiek su kitais.

Eglės Sabaliauskaitės nuotr./„Mados infekcija
Eglės Sabaliauskaitės nuotr./„Mados infekcija

Konceptualią drabužių kolekciją pristatė dizainerė Marija Petraitytė, „Samanų šalies gyventojai“ atspindėjo senovės baltų genčių elementus bei futuristinės mados dizaino kontekstą.

„Ikoniniai motyvai kaip saulė, mėnulis, vilkas, pakalnutės, žalčiai įkvėpė kolekcijos kūrimo procesus, tiek naratyvines linijas drabužiams, tiek papuošalams. Kolekcijoje išlaikomas rafinuotumas, organinių linijų kirpimai, skulptūriškos formos. Pristatyta kolekcija įkvėpta praeities, bet egzistuojanti ateityje“, – dalinosi mintimis Marija.

Ši kolekcija pristatyta skambant gyvai atliekamiems, vokalisto Vaido Bartušo liaudies dainų motyvams bei Igno Juzoko valdomų sintezatorių garsams.

Eglės Sabaliauskaitės nuotr./„Mados infekcija
Eglės Sabaliauskaitės nuotr./„Mados infekcija

Šeštadienio vakarą, ant „Mados infekcijos“ podiumo skleidėsi ir jėgos aitvarai. Savo gyvenimo dalimi bei vasariškomis patirtimis dalinosi „Injekcijoje“ komisiją sužavėjusi, Vilniaus dailės akademijos studentė Ula Aleksandravičiūtė. Ji mėgsta kaituoti, kurti ir laiką leisti gamtoje, todėl ir jos kolekcija – „Vėjo nublokšti“ perteikė ne tik laisvės jausmą, jaunatviškumo dvasią bet ir stebino struktūromis, nes visi kolekcijos modeliai sukurti – iš senos kaitavimo įrangos.

Eglės Sabaliauskaitės nuotr./„Mados infekcija
Eglės Sabaliauskaitės nuotr./„Mados infekcija

Lietuviško kurorto poilsiautojų gyvenimą metaforiškai su gyvūnais lygino Vilniaus dailės akademijos absolventas Raimedas Latvys.

„Siekiu atspindėti visuomenės konformizmą, vartojimo kultūrą ir trumpalaikių malonumų siekį, prarandant tikrąją gyvenimo prasmę. Remiuosi Franco Kafkos „Metamorfoze“, kuri užkoduojama drabužių konstrukcijose, audiniuose bei kolekcijos režisūriniuose sprendimuose“, – mintimis dalinosi Raimedas.

Eglės Sabaliauskaitės nuotr./„Mados infekcija
Eglės Sabaliauskaitės nuotr./„Mados infekcija

Kolekcijos modeliuose panaudotos alaus skardinės bei gyvūnų kūno formos, atkartojamos trimatėse drabužių konstrukcijose. Tarp kolekcijos modelių buvo galima išvysti ir šypseną keliantį, podiumu vaikščiojantį meškiną.

Dvi dienas trukusi, 26-oji „Mados infekcija“ baigėsi – aleliuja!

„Mados infekciją“ remia Lietuvos kultūros taryba, Vilniaus miesto savivaldybė.

Fotogalerija:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis