Tarp Top 100 Europos moterų pirmą kartą lietuvės „WoW University“ vadovės Ingos Jablonskės pavardė

Kasmet, kovo 8 d., Euklido tinklas (EN) skelbia 100 Europos moterų, antreprenerių, kuriančių socialinį pokytį savo šalyje. Šiemet pirmą kartą tarp Europos moterų lyderių – ir lietuvės Ingos Jablonskės pavardė. Socialinio verslo įkūrėją, vizionierę Ingą Jablonskę Euklido tinklas įvertino už „WoW University“, skatinančio moterų lyderystę ir solidarumą bei padedančio tobulėti ir gilinti profesines žinias, įkūrimą ir plėtojimą.
Inga Jablonskė
Inga Jablonskė / Organizatorių nuotr.

Jau beveik 15 metų Euklido tinklas (EN), remiamas Europos komisijos, skatina Europoje moterų socialinį verslumą ir socialines inovacijas, suteikdamas joms inspiracijos ir motyvacijos bei stiprindamas jų tinklaveiką ir solidarumą. Euklido tinklas jungia daugiau nei 5000 socialinio verslo atstovų.

Siekiant dar labiau motyvuoti ir inspiruoti moteris imtis lyderystės, pradėta iniciatyva kasmet paskelbti TOP 100 moterų antreprenerių, kuriančių socialinius verslus. Pasak organizatorių, šiemet iš 900 kandidačių visoje Europoje komisija į šimtuką atrinko ir antreprenerę Ingą Jablonskę. Ši nominacija ir iniciatyva yra skirta pasveikinti ir atkreipti dėmesį į Europos moteris, kuriančias ir vystančias socialinius verslus, jų pasiekimus bei įtaką kitoms moterims.

Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Inga Jablonskė
Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Inga Jablonskė

„Ši nominacija man – didžiulis įvertinimas ir ženklas, kad einu teisingu keliu. Dėkoju savo komandai ir savanorėms už palaikymą ir bendrystę. Džiaugiuosi ir būna akimirkų, kai iš tiesų nesulaikau ašarų, matydama, kokį poveikį ir pokytį WOW universiteto lektoriai ir visa komanda daro moterims. Matau, kaip po paskaitų ir susitikimų paauga jų savivertė ir pasitikėjimas savimi bei iš esmės pasikeičia gyvenimas ir karjeros kelias. Tikiu tuo, ką darome, tikiu moterų lyderyste ir solidarumu“, – Euklido tinklo įvertinimu džiaugėsi Inga Jablonskė.

Ingos Jablonskės įkurtas WOW universitetas iš tiesų padarė didžiulį proveržį įgyvendinant idėją, susijusią su Lietuvos moterų solidarumu ir nuolatiniu augimu.

Per trejus veiklos metus WOW universiteto ilguosius mokymus baigė beveik 4900 moterų. Tačiau didžiausiu pasiekimu I. Jablonskė laiko verslo partnerių ir rėmėjų įsteigtas 400 stipendijų, kurios socialiai pažeidžiamoms moterims iš įvairių Lietuvos vietovių suteikė galimybę gilinti savo profesines žinias. Per daugiau nei trejus metus WOW universitete paskaitas skaitė daugiau nei 150 skirtingų sričių profesionalų, ekspertų, vyko daugiau nei 200 tiesioginių ir nuotolinių paskaitų.

Šiuo metu WOW universitetas vienija 40 savanorių ir 20 ambasadorių. WOW universitetas ne tik organizuoja įvairius mokymus, bet ir jau antrus metus iš eilės, sujungęs jėgas su

Šveicarijos filantropijos fondu The Ella Fund ir Britų Taryba, organizuoja Lietuvoje projektą Future Heroes, kurio metu 50 dalyvių (14–17 metų paauglių merginų iš visos Lietuvos) turi galimybę stiprinti pasitikėjimą savimi ir nemokamai mokytis antreprenerystės bei lyderystės ir verslumo pagrindų iš žinomų savo srities specialistų bei įkvepiančių pavyzdžių. Kartu su mokslininke, prof. dr. Inga Minelgaite inicijuotas socialinis projektas „Aš esu Tu“.

Naujausia „WoW University“ iniciatyva – Kompetencijų ir karjeros centras, – vykdomas ESFA finansuojamas socialinis projektas „Alternatyvių investicijų detektorius“, padedantis socialiai pažeidžiamoms moterims sugrįžti į darbo rinką arba persikvalifikuoti ir įgyti naujas specialybes po sunkios ligos, ilgų motinystės atostogų arba slaugančioms neįgalius vaikus.

Women of Wonder University veikia kaip nevyriausybinė organizacija (NVO) ir yra vienintelis neformalaus ugdymo universitetas moterims Lietuvoje, skatinantis mokytis ir kurti bei drąsiai įgalinti savo potencialą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis