Teisme dėl Renatos vardo – dar vienas Smailytės pralaimėjimas

Kavą su brendžiu Lietuvoje išpopuliarinusi moteris pirmadienį išgirdo nepalankų Lietuvos apeliacinio teismo (LAT) sprendimą.
Nesusitarė: R.Smailytė visomis išgalėmis reklamavo „Renatos“ brendį, o dabar siekia uždrausti šio prekės ženklo naudojimą.
Nesusitarė: R.Smailytė visomis išgalėmis reklamavo „Renatos“ brendį, o dabar siekia uždrausti šio prekės ženklo naudojimą. / Martyno Vidzbelio/„Scanpix“ nuotr.

Šiandien LAT paskelbė, kad paliko galioti R.Smailytei nepalankų žemesnės instancijos teismo sprendimą, tik pakeitė jo motyvus.

15min.lt jau pasakojo, kaip R.Smailytė del „Renatos“ vardo kaunasi teismuose.

Abiejų instancijų teisėjus moteris kartu su savo advokatėmis bandė įtikinti, jog brendį gaminanti bendrovė „Itaina“ pažeidė jos teises.

Į teismą R.Smailytei teko kreiptis, kai Valstybinis patentų biuras atmetė jos pretenzijas dėl vardo „Renata“ brendžio etiketėje naudojimo.

Garsioji stomatologė mėgino įrodyti, jog brendžio pavadinime esantis vardas yra „pasiskolintas“ iš jos, o ne bet kurios kitos Lietuvoje gyvenančios Renatos.

R.Smailytė teismui priminė, kad po Rolando Pakso apkaltos ji buvo viešai tituluojama žinomiausia šalies moterimi, apie ją rašė net užsienio spauda, už garsųjį kavos ir brendžio receptą ji netgi gavo „Auksinį svogūną“.

R.Smailytės skundą išnagrinėję LAT teisėjai pripažino, jog 2004 metais ši moteris Lietuvoje buvo pakankamai žinoma, todėl brendžio pavadinime iš tiesų yra jos, o ne kieno nors kito vardas.

Tačiau teisėjai atkreipė dėmesį, kad R.Smailytė su brendžio gamintojais buvo pasirašiusi sutartį dėl šio produkto reklamos kampanijos.

Sutarties 4 punktas nurodo, jog vadinamosios kitos teisės, įskaitant prekės ženklo intelektualinę nuosavybę, pereina bendrovei „Itaina“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis