Televizijos eteryje R.Mackevičius nustebino nauja plaukų spalva: kaip vertinate?

Penktadienio vakarą ištikimiausi projekto „Lietuvos balsas. Kartos“ žiūrovai susirinko prie televizijos ekranų, kad galėtų išrinkti laimėtoją. Vis tik staigmenų paruošė ne tik dalyviai, bet ir vedėjai – Rolandas Mackevičus nustebino nauja šukuosena. Panašu, kad vyras nusprendė finalui pasipuošti ir plaukus nusidažė šviesia spalva.
Rolandas Mackevičius su žmona Ieva
Rolandas Mackevičius su žmona Ieva / 15min nuotr.

Turbūt daugelį nustebino tokie laidų vedėjo pokyčiai, nes per daugelį metų jį buvome įpratę matyti tamsiais plaukais. Vis dėlto kartais ateina ir pokyčių metas, o tam šįkart puikiai tiko „Lietuvos balsas. Kartos“ finalas.

R.Mackevičius su žmona Ieva ant scenos žengė stebindamas nauja plaukų spalva – vyras tapo blondinu.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Lietuvos balso. Kartos“ finalas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Lietuvos balso. Kartos“ finalas

Kovo 11-osios vakarą „Avia solutions group“ arenoje ir televizijos ekranuose vyko Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo dienai ir Ukrainai skirtas projekto „Lietuvos balsas. Kartos“ finalas, kuriame aštuoni finalistai varžėsi dėl pagrindinio prizo – 15 tūkst. eurų ir kontrakto su „Elitaz Music“.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Lietuvos balso. Kartos“ finalas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Lietuvos balso. Kartos“ finalas

Pirmajame finalo etape visi dalyviai atliko vien lietuviškus kūrinius, o išskirtinė finalo dalis – ukrainietės, „Eurovizijos“ laimėtojos, „Ukrainos balso“ mokytojos Jamalos pasirodymas. Visi balsavimo metu už finalistus surinkti pinigai bus skirti Ukrainos paramai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis