„The Roop“ dekonstravo populiariausius mitus apie grupę ir prasitarė apie eurovizinį biudžetą

Šeštadienį paaiškėjo, kad į Roterdamą šiais metais Lietuva siunčia „The Roop“ su daina „Diskoteque“. Tikra sensacija jau ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje tapusi grupė pokalbio su 15min metu atskleidė, kokią žinią savo daina nori perduoti pasauliui, bei paneigė mitus, kurie jau kurį laiką sklando socialiniuose tinkluose.
„The Roop“
„The Roop“ / E.Blaževič nuotr.

Lietuvai „Eurovizijoje“ jau gegužės mėnesį atstovausiantys „The Roop“ sakė po šio savaitgalio jaučiantys ramybę, susikaupimą bei norą pagaliau pasirodyti didžiojoje scenoje.

Grupės lyderis Vaidotas Valiukevičius 15min prisipažino nesitikėjęs, kad Lietuvoje pirmą vietą pavyks iškovoti su tokia didele žiūrovų balsų persvara. Vis dėlto dėkoja visiems juos palaikiusiems. Tokia lietuvių parama grupei, anot Vaidoto, reiškia labai daug.

„Iš pradžių, kai pamačiau, kad surinkome virš 74 tūkst. balsų, supratau, kad pranokome patys save. Jau praeitais metais pasiekėme balsų rekordą Lietuvoje. Šiais metais tai tik parodo, kaip stipriai žmonės mumis tiki“, – sakė S.Valiukevičius.

Sugriovė sklandančius mitus

Pirmą vietą finale iškovoję „The Roop“ sulaukia ne tik palaikymo, bet ir daugybės linksmų komentarų. Socialiniuose tinkluose jau kuris laikas sklando įvairūs mitai. Juos pokalbio metu grupė buvo linkusi paneigti.

Pavyzdžiui, vienas mitų, kuris buvo aptiktas Pauliaus Ambrazevičiaus feisbuke, buvo „Roop“ sutapatinimas su žodžiu „Poor“. Patys grupės nariai juokauja sakydami, kad „Roop“ tėra žodžio „Poor“ antonimas.

„Ir tai yra labai gerai. Koks mažas skirtumas tarp turtingo ir vargšo. Tik sukeisti raides vietomis. Mes jaučiamės turtingi savo idėjomis, sulaukiame labai daug meilės ir palaikymo iš žmonių. Iki lietuviško vargšelio vaidmens mums labai toli. Norime parodyti, kad Lietuva nėra tokia. O kuo daugiau humoro, tuo pasaulis šviesesnis. Linkėjimai Pauliui“, – su šypsena į klausimą atsakė Vaidotas.

Visą interviu su „The Roop“ galite pamatyti čia:

VIDEO: Nacionalinės „Eurovizijos“ nugalėtojai – „The Roop“

Kartais grupės pavadinimas sutapatinamas su šauksmu, bet labiausiai, „The Roop“ nariams patinka, kai jų grupės pavadinimas susiejamas su žodžiu „ruporas“.

Po šio savaitgalio socialiniuose tinkluose kai kurie žmonės grupės pasirodymą pradėjo lyginti su Egidijaus Sipavičiaus daina „Diskoteka“.

„Kartu su režisieriumi Sauliumi Baradinsku kurtas mūsų klipas turi daug sluoksnių ir sąsajų. Atskleidėme tik kelias užuominas. Smagu, kad žmonės patys svarsto, kaip yra iš tikrųjų, ieško kažkokių panašumų“, – paslaptingai kalbėjo Vaidotas.

Tikisi surinkti 100 tūkst. eurų

Lietuva „Eurovizijoje“ niekada nepasižymėjo dideliu biudžetu. Matyt, taip būsią ir šiemet, tačiau grupė tikisi, kad surinktos sumos užteks surengti šou, kuris pavergtų Europą.

„Įsivaizduojame, kad mūsų biudžetas bus apie 100 tūkst., tokį startą bent jau tikimės surinkti. Norisi parodyti Lietuvą visame gražume, kad nebūtume „The Poor“. Juk ne vien dūmas, ne vien pasirodymas kainuoja, tai ir medijos pajungimas, geros fotosesijos, dainos patekimas į radijo stotis, kad ji būtų tarp dažniausiai grojamų dainų.

Mes kalbame apie žiūrovus, kurie žiūri „Euroviziją“, apie 200 mln. žmonių. Juos reikia pasiekti dar prieš „Euroviziją“, – teigė V.Valiukevičius.

Anot grupės narių, jų daina „Diskoteque“ siunčia dvi pagrindines žinutes. Svarbiausia, ką nori iškomunikuoti „The Roop“: kad kiekvienas žmogus turi siekti savo svajonių.

„Antra, yra daug šalių, kurios niekada neturėjo stiprios muzikinės bendruomenės, kuri matytųsi tarptautiniu mastu. Norime pasakyti, nesvarbu, iš kokio didumo šalies esi, turite viską, kad galėtumėte būti įdomūs pasauliui. Norime įkvėpti daug žmonių, kad jie nebijotų galvoti plačiau negu jų valstybės sienos“, – sakė „The Roop“ lyderis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis