„The Roop“ – jau išlydėti į Roterdamą: gerbėjams turi vieną prašymą

Penktadienį Vilniaus oro uoste galima buvo pamatyti didesnį sujudimą nei įprastai - prieš sėdant į lėktuvą, su lietuviais spaudos konferencijoje atsisveikino grupė „The Roop“. Kaip pranešė atlikėjai, jaudulio jie nejaučia, tačiau savo gerbėjams siunčia vieną prašymą.

Į didžiąją „Euroviziją“, šiemet vykstančią Roterdame, jau išlydėta grupė „The Roop“. Prieš pat išvykstant į konkursą, Vilniaus oro uoste 15min turėjo galimybę trumpai pakalbinti Lietuvos atstovus apie jų nuotaikas, lūkesčius ir planus.

Vaidotas Valiukevičius teigė šiuo metu nusiteikęs ramiai ir viltingai. „Esu pasiilgęs kelionių. Nors jų ir turėjome šiuo laikotarpiu, man labai norisi aplankyti Roterdamą“, – sakė atlikėjas.

Paklausti, kaip mano, ar Europa pamils „The Roop“ grupės dainą, muzikantai teigė jau matantys šiuos gerus ženklus, susidomėjimą.

„Jaučiame, kad mus sutiks labai puikiai“, – vylėsi V.Valiukevičius.

Muzikantai pasakojo taip pat norintys pakeliauti po Roterdamą, tačiau dėl to, ar turės galimybę pabendrauti su kitais eurovizininkais, nesantys tikri.

„Manau, kad būsime tam tikrame burbule, tad kažkokią galimybę turėsime“, – sakė „The Roop“ narys Mantas Banišauskas.

Paklausti, kokio palaikymo tikėtųsi iš Lietuvoje aktyviai konkursą stebėsiančių gerbėjų, muzikantai sakė turintys tik vieną prašymą.

„Jau organizuojame tokią iniciatyvą, kurios datą dar patikslinsime. Galite įsigyti mūsų atributiką ir taip mus paremti, bet bus viena diena, artėjant prie pusfinalio, kuomet prašysime savo medijose pasidalinti mūsų klipu, savo šokiu ir t.t., kad tą dieną pasaulį apskrietų žinia apie diskoteką“, – teigė V.Valiukevičius.

VIDEO: „The Roop“ – jau išlydėti į Roterdamą: gerbėjams turi vieną prašymą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis