Tomui Langviniui palikus LNK, jį pakeis konkuruojančios TV3 veidas

Rokiruotė konkuruojančių televizijų sporto žiniose. Šią savaitę su TV3 atsisveikino šios televizijos sporto žiniukas Aurimas Tamulionis. Naujieną pranešęs feisbuke, Aurimas iškart sulaukė draugų spėlionių, kur „emigruoja“. O kraustosi jis ne taip ir toli – į LNK.
Tomas Langvinis ir Aurimas Tamulionis
Tomas Langvinis ir Aurimas Tamulionis / „Facebook“ nuotr.

„Visada būna pradžia ir pabaiga. Ir visada būna naujų iššūkių! Ačiū TV3 televizijai už išsipildžiusią svajonę. #greitaipasimatysim“, – rašė Aurimas. Tiesa, po šiuo įrašu A.Tamulionis sulaukė ne tik padrąsinamų žodžių, bet ir buvusio kolegos priekaišto, kad pats tą svajonę išduoda.

LNK žiūrovai naują sporto žinių vedėją išvys netrukus – tai 15min patvirtino LNK televizijos atstovai.

Ši kėdė liko laisva, kai permainoms ryžosi ilgametis televizijos sporto žurnalistas Tomas Langvinis.

Apie permainas jis pranešė rugpjūtį.

„14 metų man teko laimė dirbti LNK žiniose! Džiaugsmas dirbti su super žmonėmis, neįtikėtinai kietais kolegomis, kurie kažkaip sugebėjo pakęsti ir mane (nors šis punktas darbo sutarty ir nebuvo numatytas). Labiausiai noriu padėkoti Jiems už tai, kad buvo šalia ir sunkesnėmis akimirkomis, ir tuomet, kai aš dariau šiurkščias klaidas. Darbas žiniose pakeitė mano gyvenimą. Todėl labai keista iš didžiulio kruizinio laivo persėsti į mažą valtį. Kiek baisoka, bet baimės nebijau. O ir irklus įdavėt tvirtus“ – feisbuke rašė Tomas Langvinis.

Jis kartu su Asta Žukaite-Nalivaikiene buvo pagrindiniai LNK žinių sporto žurnalistai, keitęsi eteryje kas savaitę. O netrukus Asta sulauks naujojo kolegos Aurimo Tamulionio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis