Trečio vaiko laukiantis Liudas Mikalauskas atviras: „Užsiėmusi žmona – didžiausia vyro laimė“

„Viena moteris man yra labai teisingai pasakiusi. Sako, kaip padaryti, kad šeimoje būtų kuo mažiau konfliktų – užsiėmusi žmona yra didžiausia vyro laimė. Galvoju, kad tai yra teisybių teisybė. Sigita turi masę darbų, ir man kaip vyrui taip ramu gyventi tada...“, – mintimis dalijasi Liudas Mikalauskas.
Liudas Mikalauskas su šeima
Liudas Mikalauskas su šeima / Neringos Janonės nuotr.

Tuo metu jo sutuoktinė, trečiosios atžalos šiuo metu besilaukianti Sigita negaili vyrui komplimentų ir teigia, kad vienas labiausiai ją žavinčių dalykų vyro protas.

„Man seksualiausias vyro organas visada buvo smegenys, ir Liudas šiuo atveju trūkumų neturi. Jis išties labai protingas vyras, protingas žmogus, o tai jau pusė darbo, jau yra lengvas gyvenimas“, – laidoje „Nuo... Iki...“ sako S.Mikalauskienė.

Stop kadras/Liudas Mikalauskas su žmona Sigita
Stop kadras/Liudas Mikalauskas su žmona Sigita

Savo namuose Kazlų Rūdoje pasitikęs 38-erių operos solistas, laidų vedėjas Liudas Mikalauskas ir jo žmona, 36-erių vadybos ir komunikacijos specialistė Sigita spinduliuoja taip, tarsi išgyventų santykių pakilimą, ir drauge skaičiuotų ne penkioliktus, o pirmus metus.

Devynerių Gintarę ir šešerių Joną auginantys Liudas ir Sigita sausį susilauks trečiosios atžalos, dukrytės, kurios jau dabar labai laukia visa šeima. Pora sako norėję daugiau vaikų, o trečiojo atsiradimą tam tikra prasme patikėję likimui.

Gyvenimo būdo laida „Nuo... Iki...“ su iki šiol niekur neviešintais Liudo ir Sigitos Mikalauskų vestuvių kadrais – jau šį pirmadienio vakarą, 20 val., tik per LNK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis